tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 8 Mei 2009

ZAMRY NIZAR:KENANGAN 7 MEI:KERANA NIZAR BAGINDA RAJA NAZRIN YANG SENGSARA

Semacam sudah ada perancangan dari pembangkang untuk menimbulkan huru hara dalam Dewan persidangan Dun Perak.Sejak dari awal lagi Nizar dan sekutunya tidak langsung mahu mengikut peraturan dengan membuat huru hara dan dengan bermacam macam kerenah bodoh.Kerenah Nizar dan sekutunya ini secara tidak langsung telah mendera Raja Nazrin yang terpaksa menunggu hampir enam jam sebelum dapat merasmikan persidangan Dun.

Kenapa Nizar tidak dapat memikirkan ini semua.Kerana kedegilan Nizar dan sekutunya, Raja Nazrin telah menghabiskan banyak masa kerana kerenah Nizar dan sekutunya yang tidak dapat menerima kenyataan yang beliau bukan lagi MB.Mujurlah bukan Sultan Perak yang hadir bagi merasmikan persidangan Dun.Ini menunjukan Nizar tidak berhati perut dengan membuat kacau dan kebiadapan Nizar telah menyusahkan Raja Nazrin.

Kemana letaknya akal Nizar,Langsung tak terfikirke Nizar yang Raja Nazrin datang dengan pakaian yang lengkap,dan sudah tentu ini merimaskan Baginda.Tak terfikirke semua ini nizar ....

Mungkin Nizar ingin rakyat mengigatinya sebagai seorang pemimpin yang membuat kacau didalam dewan,Nizar juga rakyat mahu menggigatinya sebagai pemimpin samseng,pemimpin yang derhaka pada Sultan,pemimpin yang suka membuat kacau di dewan,pemimpin yang suka memutar belit kenyataan dan bermacam lagi kerenah yang meloyakan rakyat.

Kerana kedegilan Nizar dan sekutunya menyebabkan Baginda Raja Nazrin memanggil beliau dan Ngeh untuk dinasihatkan supaya mengikut peraturan didalam dewan.Tapi Nizar buat cerita kononnya Baginda Raja Nazrin menyokong perjuangan Pakatan....memang dasar penipu Nizar ni....

Sudah sudah la Nizar ..jangan lagi nanti mendera Baginda Sultan dengan bermacam macam kerenah murah tu....rakyat dah tahu modal hang.Terima lah kenyataan yang hang telah mendera Baginda Raja Nazrin.Kalau bukan kebijaksanaan Speaker Ganesan,mustahi sidang Dun dapat di Rasmikan oleh Raja Nazrin hari itu juga.Sebenarnya inilah tujuan pembangkang yang tidak sudah sudah berdendam dengan Institusi Raja Perak.

http://perakbangkit.blogspot.com/2009/05/satu-malaysia-selamatkan-perak-dari.html

http://braveheart-blogger.blogspot.com/2009/05/pakatan-rakyat-penyokong-guna-hukum.html

http://paneh.blogspot.com/2009/05/kena-tangkap-ok-apa.html

http://taipingmali.blogspot.com/2009/05/ngeh-dan-nizar-hilang-telooo-5-minit.html

http://abangtuah.blogspot.com/2009/05/ada-keras-ka.html

12 ulasan:

  1. sudahlah bro....nazrin bukannya menunggu di bawah pokok atau pun dalam kereta...baginda ada kamar khas..sudahlah kerajaan pun haram, MB pun haram, exco pun haram...ini speaker pun haram....begitulah kalau dah biasa dengan yang haram-haram...bawalah bertaubat dan gunakanlah cara yang halal-halal agar tak dimamah api neraka kelak...

    BalasPadam
  2. Patik yg hina ini pun tahu bahawa jalan penyelesaian utk kemelut politik Perak ialah dgn membubarkan DUN dan serahkan kpd rakyat semula utk buat pilihan...sebenarnya BN bukan anak jantan kerana mereka takut utk berdepan dgn suara rakyat..rakyat memang marah dengan cara BN ambilalih kuasa di Perak dan terpaksa guna Istana utk capai matlamat.

    BalasPadam
  3. lu memang mangkuklah kamalfasya.Dasar penipu

    BalasPadam
  4. dah memang dasar anak hara,memang suka yg haram...
    ptuih...

    BalasPadam
  5. kamalfarsya, apa kau ni buta hati ke...kau masih tak nampak ke pihak mna yang benar?...kalu semua benda yg salah (BN buat) pun nak biarkannnn...baik jek kau jadi luncaiiii...Anologi: kalau anak pompuan kau dapat anak haram...pastu BN kata benda tu tak salahhh..kau pun sokong ler BN tu...biarkannnnnn..biarkannn...

    BalasPadam
  6. Bukankah Raja Nazrin terpaksa menunggu kerana disebabkan 10 ekor beruk yang tidak mahu keluar apabila diperintah keluar???? malah melantik seekor beruk lain menjadi speaker Haram Jadah????

    BalasPadam
  7. kamalfarsya..cukupla ko merapu..dah xda modal lain ke..time ni la nk tunjuk pembela raja konon..hipokrit pnya org..jgn menulis blog klu cakap pkara yg xda fakta..nmpk merapu je...

    BalasPadam
  8. hurm..kasi la komen yang adil..
    huru hara tu datang dari kedua2 pihak..
    video dah tersebar..semua orang dah tahu..
    kalo mcm ni ko tulis..
    sampai bila org nk sokong kerajaan..atau BN

    BalasPadam
  9. Sikit-sikit Nizar...sikit2 tak hormat raja...benci aku orang UMNO eksploitasi isu. Siapa yang mula2 tolol? siapa yang buat persempadanan praya semula? bukankah UMNO ? Pirah UMNO nak mampus...

    BalasPadam
  10. Kepada penulis.. harap dapat membuat kajian sebelum menulis.. tak salah berpihak, tapi bijaklah sikit.. patut la BN makin merapu.. dapat pengikutnya macam awak ni.. tidak bijak.. dan pendek akal

    ikut rasa binasa.. ikut hati mati.. ikutlah Islam sebenar.. bukan islam hadhari..

    BalasPadam
  11. mB haram perak zambry di istiyarkan haram sekali oleh hakim mahkamah tingi kl...kah ka kah

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger