tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 25 Ogos 2009

ANWAR NIZAR:APA AKAN JADI KALAU NEGARA INI BERADA DITANGAN ANWAR DAN NIZAR

Rakyat Malaysia terutama orang melayu merasa gusar dan bercelaru andaikata pada PRU 13 nanti Anwar berjaya membentuk kerajaan Malaysia.Apakah nasib bangsa melayu akan terus terbela dan dihormati sebagai rakyat yang menjadi tunjang pada identiti negara Malaysia itu sendiri.Apakah orang melayu akan terhindar atau akan terus ketinggalan dalam arus pembangunan negara ini nanti.

Rakyat sebenarnya sudah merasakan yang rakyat bimbang dengan senario politik tanahair berikutan permainan politik pembangkang yang tindak menguntungkan negara. Rakyat sudah dapat merasakan bahawa rakyat tidak selamat berada di bawah pentadbiran pembangkang kerana terbukti mereka mengamalkan budaya asing yang menjadi budaya pada mereka dengan membenarkan perhimpunan haram yang akan membawa negara ini kelembah kehancuran.Lihat saja masa Nizar ada kuasa dimana budaya ini hampir hampir mencetuskan pertelingkahan yang buruk bila ada rakyat sudah berani mempertikaikan kuasa Sultan walaupun tindakan Sultan adalah berlandaskan undang undang yang termaktub dalam perlembagaan.

Apakah ini pemimpin yang ingin kita angkat sebagai pemimpin yang mana sekiranya pemimpin ini berkuasa kelak apakah untung nasib orang melayu akan terus terbela sebagaimana nasib orang melayu sekarang semasa dibawah pemerentahan BN dan Umno.Apakah nasib Raja Raja Melayu juga akan terus berada dilandasan sebagai payung pada untung nasib bangsa melayu itu sendiri.

Janganlah kerana nyamuk seekor habis kita bakar kelambu yang mana akan mengakibatkan juga rumah yang menjadi tempat kita berlindung.Jadi sebelum kita sebagai rakyat pribumi menjadi rakyat menumpang lebih elok lah pada masa sekarang kita nilai apakah sumbangan Anwar dan Nizar selama ini telah membantu orang melayu untuk terus maju dan berjaya.Selama mereka berkuasa dulu apa yang mereka lakukan hanyalah menguntungkan puak puak yang hanya menyokong mereka.Lihat saja bagaimana Nizar telah memberikan tanah tanah pada orang cina dengan sewenang wenangnya tanpa ada sedikitpun batasan.Apakah ini yang orang melayu inginkan dimana akan menjadi orang menumpang ditanah air sendiri.Fikir fikir kan la....

Begitu juga dengan Anwar dimana Anwar adalah seorang ejen yahudi yang mahu menghancurkan umat Islam dimuka bumi ini.Apakah kita mahu negara ini akan menjadi negara yahudi yang akan menguburkan bangsa melayu itu sendiri ditanah tumpah darah sendiri.Kalau inilah yang rakyat mahukan ...Ingatlah suatu masa nanti kita akan dituntut oleh anak cucu kita kerana kita telah membiarkan pengkianat bangsa melayu ini diberikan kuasa yang akan menghancurkan kuasa dominan orang melayu ditanah air sendiri.Lihat saja apa yang ada dalam parti PKR itu sendiri....Anwar sanggup melihat negara melayu ini diberikan hak sama rata pada orang lain kerana satu tujuan ...iaitu kuasa....Dimanakah kita bangsa melayu sekiranya dari sekarang kita lemah dan hanya mengikut telunjuk Anwar yang mahukan bangsa melayu itu menjadi bangsa yang ketinggalan.

Inilah masa nya bangsa melayu untuk bersatu menghapuskan pemimpin yang hanya mahukan kuasa kerana dengankuasa itu nanti akan menjadikan mereka mabuk dengan kuasa sebagaimana ditunjukan Anwar dan Nizar bila mereka ada kuasa.Janganlah kerana sedikit rasa marah kita sanggup untuk menggadaikan anak cucu kita kerana selama hampir 60 tahun Umno dan BN memerentah negara ini tiada perkara yang telah menimbulkan rasa tidak puas hati baik pada orang melayu mahupun pada bangsa lain...Semuanya baik sehinggalan Anwar dan Nizar cuba untuk merasuk bangsa melayu menjadi bangsa yang tidak bertamadun dan menderhaka pada institusi Raja Raja Melayu.Lihat saja bila Anwar dengan sombong nya telah menyatakan bahawa (baca sini).

Apakah akan jadi sekiranya Anwar dan Nizar diberi kuasa kerana dalam keadaan sekarang pun mereka berdua telah menghina kedaulatan Raja Raja Melayu.Nizar dengan (baca sini)

SEBELUM NEGARA KITA HANCUR KERANA KELALAIAN KITA,KITA INGATLAH BAHAWA HANYA NEGARA INI SAJALAH YANG MENJADI TEMPAT KITA ORANG MELAYU UNTUK TERUS BERMEGAH BAHAWA ADA JUGA NEGARA MELAYU DIMUKA BUMI INI....JANGAN SESEKALI KITA GADAIKAN NEGARA INI PADA MANUSIA BERNAMA ANWAR DAN NIZAR KERANA DENGAN MEREKA BERDUALAH KITA ORANG MELAYU SUDAH ADA BIBIT BIBIT YANG ORANG MELAYU AKAN MEREMPAT DITANAH AIR SENDIRI....SEMOGA DENGAN SEDIKIT KHABAR INI AKAN MEMBUAT KITA SEBAGAI BANGSA MELAYU TIDAK AKAN TERJERUMUS KEDALAM CITA CITA ANWAR DAN NIZAR UNTUK MENSAMA RATAKAN NEGARA INI .....KEMANAKAH KITA ORANG MELAYU AKAN TINGGAL SEANDAINYA NEGARA YANG KITA BINA INI KELAK AKAN TERJUAL PADA ORANG ASING.....KITA RENUNG RENUNG KAN LAH BERSAMA ......SEMOGA KITA BANGSA MELAYU AKAN TERUS BERADA DINEGARA TERCINTA MALAYSIA INI....WALLAHUALAM.......

2 ulasan:

  1. AMIN, kalau negara ini PR perintah RAHMAT TUHAN yang mencurah. Semoga Allah menrejam Puak yang Bodoh dan asyik MEMPERBODOHKAN MELAYU INI. UMNGOOK PENGKHIANAT.

    BERANI BERUBAH

    BalasPadam
  2. Marilah kita sama-sama berkempen mengalakkan penyokong Parti Sesat (PAS) dan Parti Munafik (PKR) ini untuk kembali ke pangkal jalan.

    Semoga Allah bersama kita bagi mempertahankan maruah bangsa kita dan menegakkan panji-panji kesucian agama Islam.

    Wallahhualam.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH