tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 14 April 2010

ANWAR DARI KAKI ..... KE KAKI KELENTONG



Satu Malaya sudah tahu siapa sebenarnya diri Anwar.Dari seorang kaki ..... kini Anwar ingin terus menjadi popular dengan menganggap Malaysia kini sudah dimasuki oleh perisik perisik dari Israel.Mungkin kita sebagai rakyat biasa kurang mengenali siapa diri Anwar sebenarnya tapi ramai dikalangan rakan rakan Anwar sendiri tahu siapa diri Anwar sebenarnya.Apakah segala apa yang dibongkarkan oleh mereka yang pernah menjadi rakan dan sahabat baik Anwar ini hanya mengada adakan cerita sahaja.Sebenarnya akan lebih banyak pendedahan mengena Anwar dijangka dibuat oleh bekas pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) jika pimpinan parti itu terus menafikan kebenaran yang didedahkan.

Bagi Anwar sekiranya ingin menafikan boleh tapi
jangan sehingga menyebabkan bekas pemimpin PKR dan rakan rakannya nanti tampil mendedahkan secara keseluruhan cerita siapa sebenarnya diri Anwar dari A ke Z.

Bagi rakyat yang masih tidak mengenali akan diri Anwar sebenarnya harus meneliti apa yang disuarakan oleh rakan rakan lama Anwar seperti Ezam yang meminta maaf pada rakyat kerana tindakannya membela Anwar dalam kes liwat dahulu. Dahulu saya tidak tahu, sekarang baru saya tahu perkara sebenar.Ezam merujuk kepada kes liwat pertama Anwar. Pada 8 Ogos 2000, Anwar dihukum penjara atas tuduhan meliwat Azizan Abu Bakar yang pernah menjadi pemandu peribadi isterinya, Dr. Wan Azizah Wan Ismail.Kini Anwar sekali lagi menghadapi tuduhan sama iaitu didakwa meliwat bekas pembantunya, Saiful Bukhari Azlan. Sejarah berulang kembali. Ezam mendakwa beliau mempunyai bukti penglibatan Anwar dalam perbuatan itu dan sedia mendedahkannya jika dicabar. Menurut Ezam dia tahu apa yang (Anwar) tahu apa yang saya tahu.

Begitu juga dengan bekas Naib Presiden PKR, Saidatu Badru Tun Said Keruak menyatakan bahawa beliau dan rakan-rakan lain yang telah meninggalkan PKR lebih tahu cerita dalaman Anwar, Wan Azizah dan Azmin.Kebanyakan mereka yang masih dalam PKR belum cukup kenal siapa diri Anwar sebenarnya.

Anwar sebenarnya begitu iri hati dan berdendam dengan Najib kerana Anwar merasakan yang beliau lebih layak menjadi Pm dari Najib.Kerana itulah Anwar akan lakukan apa cara sekalipun untuk menjatuhkan Najib walaupun terpaksa membuat tuduhan yang Najib terlibat dalam pembunuhan Altantuya.Ini terbukti bilamana Anwar hadir pada ketika penyiasat persendirian, P. Balasubramaniam membuat akuan bersumpah mengaitkan Perdana Menteri dengan kes pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu menimbulkan pelbagai persoalan. persoalan itu timbul kerana sehari selepas akuan bersumpah tersebut, Balasubramaniam muncul pada satu lagi sidang akhbar untuk melakukan satu lagi pengakuan bersumpah bagi menarik balik akuan bersumpah pertamanya.Jadi saya berasa amat peliklah kerana dalam akuan bersumpah kedua, Balasubramaniam juga mengatakan bahawa pengakuan pertama yang dibuatnya sehari sebelum itu dilakukan dalam keadaan terpaksa (under duress).Jadi adakah keadaan terpaksa dimaksudkannya itu berkaitan dengan sidang akhbar di ibu pejabat PKR berkenaan?

Setelah segala rahsia nya dibongkar oleh rakan rakannya Anwar beralih pula dengan mendakwa yang Keselamatan negara terancam dengan kehadiran perisik Israel dalam pasukan Polis Malaysia.Anwar buat begini kerana ingin memperbodohkan rakyat di Hulu Selangor dengan mentafsirkan negara ini dalam bahaya kerana kebodohan kerajaan Malaysia.Bagi saya rakyat sudah dapat menilai siapa diri Anwar yang akan buat apa sahaja untuk menjatuhkan Kerajaan terutama Najib sendiri.Inilah tujuan Anwar sebenarnya.

Sebenarnya apa yang dikatakan Anwar itu adalah satu tuduhan yang tidak berasas kerana Kerajaan Malaysia menyangkal dakwaan Anwar bahawa projek menaik taraf sistem laporan polis (PRS) Polis Diraja Malaysia (PDRM) melibatkan perisik Israel.Dakwaan Anwar itu sebenarnya tidak berasas kerana projek PRS diberi kepada syarikat tempatan iaitu Sapura System Sdn. Bhd. (SSSB) dan Master Plan Consulting Sdn. Bhd. (MPC).Sehingga kini projek tersebut telah siap sehingga fasa ketiga dan SSSB telah diberi tanggungjawab melaksanakan fasa pertama serta kedua manakala fasa ketiga pula diberi kepada MPC.

Dalam projek fasa ketiga MPC melantik subkontraktor iaitu syarikat Asiasoft (M) Sdn. Bhd. untuk melaksanakan sebahagian aplikasi PRS yang mana 70 peratus saham dimiliki rakyat Malaysia dan bakinya 30 peratus dimiliki syarikat milik Singapura iaitu Asiasoft (S) Pte. Ltd.Semua pekerja yang terlibat dalam projek ini terdiri daripada warga tempatan dan seorang warga India. Projek ini langsung tidak melibatkan pekerja dari syarikat Asisoft. Ia siap sepenuhnya pada Oktober 2006.Tindakan Anwar yang cuba mengaitkan pembabitan warga Israel dalam projek itu berpunca daripada pengambilalihan 100 peratus saham syarikat Asiasoft (S) Pte. Ltd. oleh syarikat Asiasoft Global Pte. Ltd. pada Ogos 2007.Syarikat Asiasoft Global dimiliki dua pemegang saham utama iaitu Toh Kian Hong (rakyat Singapura) dan baki 51 peratus dimiliki Top Image Systems Ltd. (TIS).

Didapati dua orang ahli lembaga pengarah TIS adalah rakyat Israel. Berikutan pengambilalihan ini PDRM telah melakukan siasatan dalaman pada 9 Jun 2008 berkaitan dengan kesahihan maklumat dan peranan kedua-dua ahli lembaga pengarah tersebut.Hasil siasatan awal PDRM, tidak terdapat penglibatan mana-mana warganegara asing khususnya dari Israel dalam pembangunan projek PRS.Dalam tempoh itu juga MPC telah memaklumkan kepada PDRM bahawa kontrak Asiasoft (M) Sdn. Bhd. telah ditamatkan iaitu pada 31 Disember 2008.Usaha mengaitkan ahli lembaga Israel dalam projek ini tidak patut timbul kerana tarikh pengambilalihan syarikat Asiasoft Singapura berlaku selepas projek fasa ketiga siap.Fakta ini tidak sepatutnya dikelirukan kerana pengambilalihan syarikat Asiasoft Singapura oleh Asiasoft Global berlaku Ogos 2007 sedangkan fasa ketiga siap pada Oktober 2006.Atas asas apa Ketua Pembangkang cuba mengaitkan projek PRS dengan penglibatan warga Israel?

SEBENARNYA TUJUAN ANWAR HANYA INGIN MENGELIRUKAN RAKYAT TERUTAMA DENGAN KEHADIRAN PRK DI HULU SELANGOR,TAPI RAKYAT BUKAN BODOH DENGAN MEMPERCAYAI APA YANG DI BANGKITKAN OLEH ANWAR KERANA RAKYAT SUDAH TAHU SIAPA DIRI ANWAR SEBENARNYA.....KALAU DAH KAKI PE..... TU MEMANG DAH SUSAH NAK DITUNJUK JALAN KEBENARAN...BAGI ANWAR HANYA ADA JALAN BELAKANG YANG HARUS DILALUINYA.......ITULAH DIRI ANWAR SEBENARNYA.....KITA RENUNG RENUNGKAN LA....LU ORANG PIKIR LA SENDIRIIIIIIIII.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH