tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 16 April 2010

KERANA ZAID BANYAK CAWANGAN PKR AKAN DITUTUP

Dengar khabar ramai ahli PKR sendiri tidak setuju dengan tindakan Anwar mencalonkan Zaid.Jadi untuk menyatakan sokongan pada bantahan mereka mungkin banyak cabang cabang PKR akan ditutup bagi menyatakan bantahan mereka ini bukan main main.Ahli ahli akar umbi PKR dan juga akar umbi dari Pas dari awal lagi memang tidak menyetujui cadangan Anwar untuk membawa orang luar untuk bertanding di HUlu Selangor.Kerana mereka tahu yang PKR tidak akan mampu untuk menumbangkan BN sekiranya PKR tidak memilih anak calon dari Hulu Selangor atau anak Selangor sendiri.

Sudahlah Zaid bukan orang Selangor,Apakah Zaid akan sentiasa berada di Hulu Selangor sekiranya Zaid akan terpilih nanti.Kerana itulah dengar khabarnya sudah ramai ingin keluar dari PKR kerana mereka merasakan Anwar tidak peka dengan masaalah penduduk Hulu Selangor disamping mereka merasakan Anwar tidak mahu mengiktiraf kemampuan anak Hulu Selangor sendiri untuk menjadi pemimpin.

Bukan seperti BN yang menerima jaminan semua 72 cawangan MIC di Hulu Selangor akan menyokong calon Barisan Nasional (BN), P Kamalanathan, pada pilihan raya kecil kawasan Parlimen itu.Parti komponen BN juga memberi kerjasama terbaik kepada MIC dalam usaha untuk merampas kembali kerusi Parlimen Hulu Selangor.Kerana menghargai penduduk Hulu Selangor lah BN mencalonkan anak Hulu Selangor untuk memberikan perkhidmatan pada penduduk kerana sebagai anak Negeri Selangor calon BN lebih ariff apa keperluan yang dikehendaki oleh penduduk HUlu Selangor dari pemimpin yang bukan anak jati Selangor.

Tidak seperti BN PKR langsung tidak memahami kehendak kaum India yang mahukan seorang pemimpin dari kawasan Hulu Selangor yang mewakili kaum India.Bagi PKR yang penting adalah kemenangan tanpa merasa tangungjawab untuk memberi tangungjawab pada kaum minoriti untuk menjadi pemimpin di Hulu Selangor.Bagi PKR mereka hanya mahu undi orang Melayu sahaja tanpa memperdulikan kaum kaum lain.Berlainan dengan BN yang menganggap semua pengundi tanpa mengira kaum Melayu, Cina atau India di kawasan parlimen itu adalah penting bagi menentukan calon BN.

Sudahlah bukan orang Selangor,Zaid juga tidak mungkin akan tinggal di kawasan Hulu hanya untuk membela nasib orang yang tidak berkemampuan.Zaid yang memang terkenal dengan kehidupan yang elit tidak mungkin dapat memberikan perkhidmatan yang berkesan buat penduduk Hulu Selangor kerana sudah kita ketahui yang Zaid bukan tinggal dikawasan Hulu Selangor.

Jangan nanti kita menyesal tak sudah sebagaimana dengan wakil rakyat yang lepas yang terlalu sukar untuk penduduk temui kerana Wakil Rakyat yang lama juga bukan anak Hulu Selangor.Rakyat bukan hanya ingin menemui pemimpin di pejabat sahaja tapi sesekali ingin juga menemui pemimpin dirumah untuk mengadu masaalah.Pemimpin seperti yang dicalonkan BN lah yang rakyat Hulu Selangor inginkan kerana bukan sahaja anak Hulu Selangor malah tinggal didalam kawasan itu.

JANGAN MENYESAL KEMUDIAN HARI....JADI KEPADA SELURUH PENGUNDI HULU SELANGOR FIKIRKAN LAH SEDALAM DALAMNYA AGAR KITA NANTI TIDAK TERKEDU KEDU MENCARI PEMIMPIN YANG TIDAK TAHU DIMANA TINGGALNYA.JADI PILIHLAH PEMIMPIN YANG MERASAI JIWA SETIAP PENDUDUK HULU SELANGOR KERANA PEMIMPIN SEBEGINI LAH YANG RAKYAT MAHUKAN......IBARAT KATA CALON BN .....SAYA AKAN BEKERJA SIANG DAN MALAM UNTUK MENYELESAIKAN MASAALAH RAKYAT.......FIKIR FIKIRKAN LA........

2 ulasan:

  1. JANJI2 DI BAGAN PINANG SUDAH DITUNAIKAN KE?
    RAMAI INDIA ESTET BAGAN PINAG AMUK SAKAN.
    JANGAN PANDAI BERJANJI SAJA.

    BalasPadam
  2. ulasan ni tak akademik la, andaian sendiri.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH