tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 29 Jun 2009

MANEK URAI:PENCERAMAH BN DIARAH JANGAN SEBAR FITNAH

Semua penceramah BN telah diarahkan supaya jangan menabur fitnah sewaktu berkempen dalam pilihanraya kecil DUN Manek Urai.

Ketua Penerangan Umno, Ahmad Maslan berkata, Umno tidak mahu menggunakan pilihanraya sebagai tempat untuk memaki hamun dan menabur fitnah.

ahmad maslanBeliau diminta mengulas dakwaan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa BN aktif menjalankan kempen memburukkan Pakatan Rakyat di Manek Urai.

Ketua umum PKR itu juga berkata, BN telah mencemarkan nama baik Menteri Besar yang juga Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat untuk menarik sokongan pengundi

"Tepulang kepada Datuk Seri Anwar nak bercakap apa pun," katanya ketika dihubungi oleh Malaysiakini hari ini.

Ahmad yang juga timbalan menteri jabatan perdana menteri berkata, Umno akan menggunakan saluran media untuk menyampaikan penerangan kepada pengundi Manek Urai.

Dalam pilihanraya kecil 14 Julai depan, calon BN Tuan Aziz Tuan Mat akan ditentang oleh bendahari PAS kawasan Kuala Krai, Fauzi Abdullah.

Sasar pegundi atas pagar


bm version kerusi dun manek urai 220509Sementara itu, Ketua Pemuda Umno Kelantan, Annuar Saffian berkata, Pemuda Umno akan menjawab serangan PAS dan Pakatan Rakyat di Manek Urai supaya rakyat tidak terpengaruh dengan pembangkang.

Mengenai peluang Tuan Aziz, ketua Pemuda Umno Kelantan itu berkata, beliau berkeyakinan tinggi calon BN itu akan diterima pengundi.

Katanya, maklumat awal yang diperolehi pengundi atas pagar menyebelahi BN.

Annuar berkata, pihaknya menjangka PAS dan Pakatan akan terus menyebarkan fitnah terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Datuk Seri Najib Tun Razak, dengan mengaitkannya dengan pembunuhan wanita Mongolia.

"PAS juga akan mempermain-mainkan hukum hudud dan memutarbelitkan mengenai kerajaan perpaduan.

"Memang ini yang berlaku setiap kali pilihanraya di Kelantan di mana pemimpin PAS " katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

1 ulasan:

  1. Bilalah DS najib nak clearkan nama dia officially.Kenapa nak biarkan org terus menerus menuduh beliau begitu.Kdg2 tman naik bingung juga.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH