tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 18 Disember 2009

TRAGEDI MALAM 14 DECEMBER:PERLU TINDAKAN TEGAS PADA AHLI PARLIMEN YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB

Apa akan terjadi seandainya BN tewas bagi meluluskan Bajet 2010 Isnin lalu dan ini merupakan sesuatu yang tidak sepatutnya berlaku dan tindakan yang sewajarnya perlu diambil pada ahli parlimen BN yang mengabaikan tanggungjawab untuk hadir pada sesi undian berkenaan.Seharusnya ahli ahli parlimen BN perlu bertanggungjawab pada rakyat yang telah memberikan amanah pada mereka untuk membela nasib mereka.

Sekiranya BN tewas pada malam itu sudah tentu BN akan kehilangan kuasa hanya kerana sikap tidak bertanggungjawab ahli ahli parlimen BN.Jadi amat wajar sekali PM mengambil tindakan pada ahli parlimen BN yang tidak bertanggungjawab ini.

Memang sudah sedia maklum yang pembangkang akan menggunakan apa cara sekalipun untuk menghancurkan BN walau pun kegagalan meluluskan Bajet 2010 berkenaan akan membawa implikasi yang sangat besar pada pentadbiran negara.Yang menghairankan ada pemimpin pembangkang yang bergelar seorang ulama sanggup bersama dengan ejen ejen yahudi untuk melingkupkan negara ini dengan mengikut telunjuk mereka yang mahu melingkupkan negara ini.Mana perpaduan yang dilaungkan oleh mereka selama ini.

ulasan:

Dalam hARAKah hari ni di sebut pasal peristiwa mlm 14 Dec ni..habis di bantainya Bn sebab ponteng..di tunjukkan bahawa BN tak buat kerja & mengabaikan tugas sebagai ahli parlimen..

tapi hARAKah lupa, ahli parlimen drp PAS-PKR-DAP juga ramai yg tidak hadir tetapi hARAKah pandai menggelapkan berita ni.

Dalam SINAR hari ni menyebut Azmin Ali kata ahli-ahli Parlimen BN mcm budak-budak..tapi diri sendiri pun tak datang..

itulah hakikat pembangkang kuman seberang laut nampak..diri sendiri penuh dgn taik tak dapek nak bau..

walaubagaimanapun, PM Najib kena bertegas dlm soal ini..dah 2 kali dah kena mcm ni..

Nak ke PM baru Anwar Aljuburi??..pikir-pikirkan lah..

taugehbengkok berkata...

Inilah NKRA dan KPI yg diwarwarkan tu..PM kena berani ambil tindakan terhadap mereka2 yg gagal menghadirkan diri tanpa sebab yg jelas dan kuat, agar keadaan spt ini tidak berulang lagi. Syukur pd Allah swt kerana dgn pertolongannya, mampu juga menang dgn hanya 3 (tiga) undi!! Apa nk jadi dgn MP BN ni. Langsung tak mahu fikirkan betapa pentingnya setiap kehadiran mereka. Jika inilah sikap mereka,jgn hairanlah jika PR13 nnt, landscap politik tanah air ini akan berubah terus. Jika kuasa dh hilang, jgn haraplah akan dapat balik dgn begitu mudah sebagaimana mudahnya mereka memberikan sumbangan agar negara ini diterajui mereka.

1 ulasan:

  1. Bro, memang dah jenis puak-puak hamPAS ini lebih nampak keburukan orang lain.....

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH