tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 22 Ogos 2009

TEOH BENG HOCK:PEMBANGKANG BERANI HANYA SELEPAS KEMATIAN BENG HOCK

Pembangkang diSelangor semakin berani membuat berbagai andaian kematian Teoh kerana mereka tahu hanya Beng Hock yang tahu apa sebenarnya yang berlaku.Jadi Pembangkang dengan sengaja mereka berbagai cerita yang kematian Beng Hock ada kena mengena dengan BN yang sebenarnya mahu merampas kuasa di Selangor.Sebenarnya sesiapa pun boleh mereka cipta cerita dengan mendakwa wujud perbuatan rasuah antara seorang pegawai tinggi Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dengan bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo.

Kandungan surat tersebut menyatakan terdapat unsur-unsur penyelewengan salahlaku dan kegiatan rasuah oleh pegawai atasan SPRM Selangor dalam kematian Teoh.Kerana ingin membalas dendam dengan SPRM yang telah menyiasat salah laku peruntukan wang Exco Selangor,pemimpin pembangkang akan terus mereka reka cerita yang konon nya semua ini adalah satu komplot BN untuk melumpuhkan kerajaan Pakatan di Selangor.

Dengan tidak menerima segala pandangan pakar yang menyatakan bahawa kematian Teoh tiada lansung sebarang bukti untuk menyokong teori kematian Setiausaha Politik Exco Selangor, Teoh Beng Hock akibat dibunuh.Teori ini adalah hasil selepas hasil bedah siasat, laporan asid deoksiribonukleik (DNA) serta toksikologi sebelum membuat kesimpulan tiada unsur-unsur pembunuhan dalam kes Beng Hock ini.

Sejak peristiwa pembunuhan ini banyak perkara yang tidak diingini telah berlaku dengan yang terbaru kenderaan SPRM telah dilontar dengan bom molokof .Begitu juga dengan surat amaran yang diterima oleh ketua pengarah SPRM.Ini semua adalah kerja kerja orang yang mungkin ada hubung kait dengan kes kematian Beng Hock.Mereka akan berusaha sedaya upaya untuk menidakkan kesungguhan SPRM dan cuba menakut-nakutkan suruhanjaya itu supaya tidak melaksanakan tanggungjawab mereka.

Kerana itulah SPRM merasakan yang semua ini mempunyai kaitan dengan kes kematian Teoh Beng Hock.Bagi saya pembangkang hanya berani membuat tuduhan hanya selepas kematian Beng Hock kerana bagi saya segala bukti penyelewengan Pembangkang sebenarnya ada pada mendiang Beng Hock dan kerana terlalu dibebani rasa bersalah mungkin Teoh mengambil jalan mudah dengan terjun dari bangunan.

Selagi tiada bukti yang kematian Teoh adalah satu perancangan maka pihak pembangakang akan terus menuduh kerajaan BN lah yang melakukan semua kerja ini.

1 ulasan:

  1. Apabila Teoh Beng Hock mati secara misteri di bangunan Masalam Shah Alam yang menempatkan ibu pejabat SPRM Selangor.... maka spekulasi negatif mula tersebar tentang SPRM. Malah ada yang memberikan nama baru kepada SPRM iaitu.... Suruhanjaya Pembunuh Rakyat Malaysia.

    Kerana terlalu ghairah nak memuaskan hati tuan politik mereka, SPRM sanggup mencemarkan namanya sendiri. Satu badan yang sepatutnya mempunyai kredibiliti yang tinggi tetapi kini menjadi cemuhan dan menjadi satu badan yang dipersenda orang. Kredibiliti entah ke mana.... imej down the drain...... accountability tolak ke tepi.... Itulah dia SPRM. Haprak.... satu sen tak guna!!! Eloknya dimansuhkan saja.....!!

    Selagi SPRM menjadi barua dan lembu tunggangan tuan politik mereka.... selagi itu lah SPRM tidak akan dapat berfungsi dengan bebas dan adil.....

    Dalam kes Teo Beng Hock.... bagaimana seorang anak muda yang bakal menjadi seorang suami dan seorang bapa..... masuk ke pejabat SPRM dengan elok indah tetapi tidak keluar seperti yang sepatutnya..... malah dijumpai mati dalam keadaan yang penuh misteri dan mencurigakan.... di bangunan SPRM pulak tu. Padan muka.... nak aniaya orang, kini SPRM pulak yang teraniaya dan menjadi sasaran kemarahan rakyat jelata!!!

    Kemunculan surat misteri yang menamakan pembabitan individu penting dalam SPRM dan ahli politik banggang Selangor dalam kes kematian Beng Hock telah memanaskan lagi situasi dan bontot SPRM. Kononnya.... sekarang individu-individu yang dinamakan dalam surat misteri tersebut sedang kegelisahan macam cacing kepanasan.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH