tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 7 Jun 2011

TINDAKAN HAJI HADI MEMBELA ANWAR KERANA ADA YANG TERSIRAT DI SEBALIKNYA


Kenapa tiba tiba Haji Hadi membela Anwar???Rupanya Haji Hadi sudah dapat menghidu bahawa inilah masanya untuk memberikan sokongan pada Anwar dan apabila nanti Pakatan sudah mendapat kuasa inilah masanya Haji Hadi akan membongkar setiap tingkah laku busuk Anwar dan masa inilah Haji Hadi akan cuba untuk menjatuhkan Anwar dengan rahsianya tentang salah laku sex Anwar.Itulah sebabnya Haji Hadi bersungguh sungguh membela Anwar sekarang.

Perkara ini di dedahkan oleh i Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz berkata beliau percaya presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang bercita-cita menjadi ketua pembangkang dan perdana menteri.

Katanya memandangkan kedudukan Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah semakin kehilangan pengaruh akibat berdepan dengan tuduhan meliwat, Abdul Hadi merasakan beliau berpeluang mengambil alih jawatan ketua pembangkang itu.

"Hadi sedar kini beliau ada peluang untuk menjadi ketua Pakatan kerana Anwar menghadapi masalah. Beliau berpendapat, sekiranya dia dapat menawan Putrajaya, maka dia boleh menjadi perdana menteri.

"Sebab itulah beliau memaksa parti itu menukar imejnya sekarang," kata Nazri kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat mengenai biasiswa di sini Isnin.

Beliau berkata demikian bagi mengulas pemilihan PAS baru-baru ini, yang antara lain menyaksikan parti itu mengubah arah tujunya daripada memperjuangkan penubuhan negara Islam kepada negara kebajikan serta kemenangan calon berpendirian sederhana terhadap calon berpendirian konservatif.

Nazri, yang juga anggota Majlis Tertinggi Umno, berkata jumlah calon yang begitu ramai bertanding bagi jawatan tertinggi menunjukkan bahawa wujud sikap tamakkan kuasa dalam PAS.

Mengenai pemilihan Mohamad Sabu sebagai timbalan presiden, Nazri berkata pemimpin PAS itu hanya merupakan seorang pemimpin minoriti kerana beliau terlibat dengan perlawanan tiga penjuru menentang dua calon berpendirian konservatif iaitu Nasharuddin Mat Isa dan Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

"Ia tidak menunjukkan dengan ketara bahawa kini mereka bersikap sederhana kerana undi bagi puak konservatif telah berpecah. Kalau dicampur undi yang diterima oleh dua calon itu, jumlahnya lebih besar daripada yang diterima oleh Mat Sabu," katanya.

Beliau berkata imej baru yang cuba ditonjolkan oleh PAS bukan sesuatu yang baru kerana negara kebajikan telah lama menjadi amalan Umno dan Barisan Nasional.

"Akhirnya mereka mengaku bahawa apa yang diamalkan oleh Umno selama ini adalah betul. Mereka ingin menjadi parti alternatif kepada Umno, tapi ini bukan sesuatu yang baru. Umno menyedari perkara itu sejak 60 tahun lepas, tapi PAS memerlukan 57 perhimpunan agungnya untuk menyedari perkara itu," kata beliau.

Nazri berkata beliau percaya walaupun PAS cuba membuat penjenamaan semula sebagai parti yang lebih liberal, tetapi Umno tetap mempunyai kelebihan pada pilihan raya umum akan datang.

1 ulasan:

  1. wah hj padi ikut idea CIA...DAP pun sama akan guna untuk jatuhkan king jubur.. dlm politik mana ada kawan atau musuh yg kekal...tak gitu.. awas ini mcm tak perlu pakai KY..

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH