tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 30 Mac 2011

SEX ANWAR:CERITA TERBARU ANWAR BILA DI THAILAND

Semua orang tahu yang kalau pergi Siam atau Thailand tak lain mesti nak berseronokkkk dan cari amoi amoi yang cute.Cerita inilah yang membuat Anwar makin pening bila segala ceritnya ketika berada di Siam akan di bongkar oleh Datuk Eskay.

Ramai yang tertentu tertanya-tanya bagaimana agaknya situasi terkini Datuk Trio – Tan Sri Rahim Thamby Chik,Datuk Shazrly Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim.

Ini mengenangkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah melancarkan gerak saraf secara besar-besaran untuk memerangi pendedahan mereka mengenai video seks yang didakwa melibatkan dirinya dengan seorang pelacur dari China.

Kekecohan timbul semasa ceramahnya di Taman Melawati dekat Kuala Lumpur Jumaat malam lalu bila penyokong Anwar marah ketika polis memintanya berhenti berucap kerana majlis itu tiada permit polis.Di Stadium Malawati, Shah Alam Isnin malam kira-kira 5,000 orang datang untuk mendengar beliau bersilat menangkis isu itu.

Tinjauan rambang dikalangan ‘ orang atas pagar’ mendapati pandangan agak bercampur-campur yakni ada yang merasa rasa-ragu dan ada yang bersikap hendak tunggu dan lihat sehingga isu ini terdedah lebih jelas.

Paling ramai yang kata selagi tidak melihat dengan mata kepala sendiri sukar untuk mereka membuat kesimpulan.

Malah ada kalangan pemimpin UMNO yang bimbang ‘ misi peribadi’ Datuk Trio boleh backfire tidak tentu kepada parti dan kerajaan.

Dari riak dan cara kebanyakan mereka sendiri bertanya dan ingin korek lebih lanjut kisah ini dari kalangan wartawan yang dianggap ‘ tentu tahu’ ada petanda jelas ia ia hanya melibatkan mereka bertiga sahaja.

Sejak kemunculan kali pertama Rahim dan Eskay mengakui mereka bersama Shuib saja yang terlibat dalam usaha ini pada sidang media di sebuah hotel di Kuala Lumpur petang Rabu....Agendadaily bersama beberapa orang rakan blogger bersemuka dengan mereka secara eksklusif di Shah Alam Selasa malam.

Ketiga-tiga mereka yang sudahpun memberi keterangan kepada polis Bukit Aman nampak cukup relaks ketika bersembang hampir dua jam mengenai berbagai persepsi orangramai yang berbangkit dari pendedahan mereka yang bermula dengan beberapa orang wartawan di Hotel Carcosa Seri Negara Isnin lalu.

Baik Rahim,Eskay dan Shuib kata mereka cukup sedar tentang hu ha di seluruh negara mengenainya.

Mereka juga cukup sedar pelbagai usaha Anwar dan pembangkang hendak sembelih habis kredibiliti mereka untuk alihkan isu agar orang hilang kepercayaan keatas mereka – dan isi kandongan video seks itu.

Apapun ketiga-tiga mereka tidak langsung nampak berganjak dari pendirian bahawa ia bukan usaha untuk memfitnah Anwar dan tetap kata 100 peratus lelaki dalam aksi seks itu adalah Anwar.

Selain mengenai video itu sendiri dan jam tangan didakwa milik Anwar yang cuba dicuri oleh pelacur China dalam aksi seks itu,mereka secara off the record memberi beberapa imput lain untuk meyakinkan apa yang mereka dakwa 100 peratus benar.

Bagi mereka memandangkan ia sudah menjadi kes polis biarlah polis menyelesaikan siasatan hasil dari bukti yang mereka beri dan lain-lain maklumat yang diperolehi siasatan berkenaan.

Namun perbualan malam itu tidak hanya berkisar kepada isu video seks yang didakwa libatkan Anwar di Kuala Lumpur sahaja.

Eskay memberitahu sebenarnya hubungan cukup akrabnya dengan Anwar tidak begitu diketahui ramai.

Katanya beliau tidak pernah langsung pergi ke pejabat PKR atau sebarang majlis parti itu atau muncul di khalayak ramai dengan Anwar.

Malah dakwannya hubungannya dengan Anwar lebih special berbanding Datuk Nallakarupan.

“ Saya akan langsung pergi ke rumah Anwar pada waktu-waktu tertentu bila dia panggil saja.”katanya.

Menurut Eskay ,Datuk Seri Wan Azizah Ismail tidak pernah syak apa-apa bila mereka keluar berdua kerana tahu mereka rapat.

Apa yang menarik ialah bila Eskay meminta Agendadaily dan blogger lain yang hadir pada pertemuan itu bertanya lima soalan pada Anwar mengenai Thailand.

“Sekarang orang cakap bab agenda di Kuala Lumpur saja...belum lagi cakap bab agenda di Thailand,” katanya secara bersahaja.

Lima soalan berkenaan ialah berapa kali dalam tempoh dua tahun lampau Anwar pernah ke Thailand,siapa yang menyambutnya setiap kali ke sana,siapa yang menempah bilik hotelnya,siapa yang membayar bil hotelnya dan siapa yang bersamanya sepanjang di sana.

“You pi tanya dia...tengok apa dia jawab,”kata Eskay sambil mengakui beliaulah orangnya.

Namun katanya jika Anwar cakap banyak beliau akan ‘ membuka a can of worms’ (mendedahkan pekung) di Thailand pula.

Ketika didesak Eskay tetap enggan memberitahu apa maksud pekung ‘a can of worms’ itu.

Dari cara beliau bermain dengan kata-kata – satu kesimpulan dapat dibuat ialah ada ‘ bom’ yang mungkin meletup pasal Anwar di Thailand pula selepas ini.

Eskay berkias bahawa Anwar cukup tahu apa yang beliau tahu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH