tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 13 November 2009

ANWAR NIZAR BANGSA=T:BATAL NAIK HAJI ,NIK AZIZ TAKUT SIAPA???

Alahai Nik Aziz,Kalau pun nak naik Haji sampai berapa kali Pun rakyat tidak pertikaikan sekiranya usaha kita pergi ke mekah adalah duit hasil penat lelah kita ,tapi yang rakyat pertikaikan adalah kerana kenapa TG nak pergi Mekah guna duit tajaan sedangkan TG mampu untuk keluarkan belanja sendiri.Kenapa niat suci TG nak kemekah di salut dengan subahat yang membawa kepada rasuah.

Difahamkan yang TG telah membatalkan hasrat Tg untuk menunaikan fardu haji musim ini kerana bosan dengan kerenah media, yang kata TG banyak mempersoalkan permergian beliau ke tanah suci itu yang ditaja pihak tertentu.TG bukan sahaja media yang persoalkan pemergian TG ke Tanah suci tapi rakyat juga pertikaikan pemergian TG kerana rakyat tahu yang TG mampu untuk ketanah suci dengan belanja sendiri.Tapi kenapa TG mahu babitkan diri dalam keadaan yang rakyat curiga.

Beliau berkata pemergiannya ke tanah suci yang dijadual pada 17 November ini ditangguhkan kerana media heboh mempersoalkan pemergiannya itu kerana ditaja orang tertentu yang didakwa mempunyai kepentingan dengan kedudukannya sebagai Menteri Besar.Nik Aziz, yang juga Mursyidul Am Pas, berkata laporan dalam media dan laman blog mengenai tajaan untuk beliau itu bertujuan untuk memusnahkan kerjaya politiknya.

Alahai TG,kenapa la dangkal sangat fikiran TG tentang mana yang patut didahulukan.Kan dah kata tadi ..tiada siapa yang nak halang TG nak pergi ke mekah tapi cara pembiayaan yang mencurigakan itulah yang rakyat pertikaikan.

Nik Aziz berkata, beliau tidak begitu "pelahap" (menagih) tajaan oleh seseorang untuk menunaikan ibadah haji kerana beliau mempunyai wang sendiri, tetapi menerima tawaran itu kerana mahu memenuhi niat orang yang ingin menaja pemergiannya.

Kalau dah tahu TG tidak pelahap sepatutnya TG menolak pelawaan tajaan ini dan sebaliknya TG salurkan tajaan itu kepada rakyat Kelantan yang masih lagi tidak berkemampuan untuk pergi kemekah..Betul tak????

Jadi TG takut pada media atau pada Allah??????kita fikir fikirkan la.....fikir la sendiri.......

3 ulasan:

  1. Aku kalau kaya nak juga sponsor TGNA ni, sebab nya selama berada di sana saya akan sentiasa bersama beliau untuk menimba ilmu akhirat, apalah nak dibandingkan duit sponsor ini dengan ilmu yg saya akan dapat untuk akhirat.

    BalasPadam
  2. tak abis2 kutuk ulama...

    BalasPadam
  3. Salam bro, betul sangatlah apa yang tuan paparkan ini, kalau benar, mengapa Nik Aziz perlu takut....... tapi kawan kesal juga isu ini terlalu awal digembargemburkan, patut biar dia pergi dulu baru tanya.......

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger