tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 29 Jun 2010

KALAU ZAID ANAK EMAS ANWAR...KHALID PULAK ANAK APA????

Kalau Zaid diberi berbagai keistimewaan walaupun baru menganggotai PKR dan diberi jolokan anak emas Anwar,apa pula gelaran untuk MB Selangor yang semakin hari semakin hilang pengaruhnya.Mungkin bagi Anwar, Khalid ibarat sampah yang sudah tidak berguna lagi dan kerana itulah Anwar memberi cuti pada Khalid agar segala apa jua rancangan Anwar tidak dapat dikesan Khalid...Keadaan bagaimana TKM PP yang pada mulanya meletakan jawatan kerana ingin melanjutkan pelajaran rupanya hanyalah helah Anwar untuk menutup segala tindakannya.Nasib yang sama berkemungkinan akan terkena pada Khalid dimana Khalid diarah bercuti dan dalam bercuti ini nantilah Anwar akan mengatur strategi untuk menghapuskan khalid dan meletakan Zaid dan Azmin sebagai orang kanannya di Selangor.

Ibarat kata MP Kulim Bandar Bharu yang mana Khalid masih tidak membaca apa yang telah dilakukan oleh Anwar pada dirinya.Walau pun Anwar menafikan semua ini namun apa yang dilakukan oleh Anwar pada Zaid adalah ibarat ‘anak emas’ ekoran perlantikan Zaid sebagai Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan.

Sebaliknya, perlantikan tersebut hanya sebagai memberi peranan khusus kepada tokoh-tokoh dalam PKR yang belum mempunyai tugas yang spesifik.

"Ini isu Parti Keadilan Rakyat. Ada tokoh-tokoh yang belum ada tugas khusus kita bagi tugas.

"Ada yang jaga Pulau Pinang, ada yang jaga Wilayah, ada yang jaga Selangor. Tidak ada kaitan pun dengan apa-apa selain itu," katanya.

Beliau berkata demikian selepas ditanya wartawan pada sidang media selepas mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat di Parlimen hari ini.

Beliau bagaimanapun terus diasak dengan soalan yang membandingkan mereka yang lebih lama dalam PKR berbanding Zaid, namun tidak mendapat "keistimewaan" sama.

MUNGKIN BAGI ANWAR ZAID ADALAH ANAK EMASNYA DALAM POLITIK ...MUNGKIN KHALID BUKAN LAGI ANAK EMAS TAPI SUDAH MENJADI TAIK NAGI ANWAR DAN HANYA MENUNGGU MASA UNTUK MENANAMNYA HIDUP HIDUP........INILAH KELEBIHAN ANWAR......

ZAID DAN AZMIN ANAK EMAS ANWAR....JADI KHALID JADI ANAK APA?????MUNGKIN ANAK BAB.....LU PIKIR LA SENDIRI......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH