tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 24 Ogos 2010

APA ISTIMEWANYA HUBUNGAN ANWAR DAN AZMIN?????

Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail perlu membuktikan beliau bukan boneka, dengan menjelaskan mengapa naib presiden parti itu, Azmin Ali, begitu diberi keistimewaan oleh suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari berkata, selain itu, Wan Azizah juga perlu menjelaskan bentuk hubungan istimewa yang terjalin antara Naib Presiden PKR tersebut dengan suaminya, sehingga ketua pembangkang itu sanggup melebihkan Azmin dalam apa jua keadaan.

"Wan Azizah perlu tampil menjelaskan semua dakwaan ini dan bukannya mengambil sikap membisu. Ini kerana isu yang mengatakan beliau seorang boneka sudah menimbulkan kegelisahan di kalangan rakyat dan juga penyokong PKR.

"Selaku Presiden, Wan Azizah perlu menjelaskan apakah bentuk hubungan istimewa yang terjalin antara Anwar dengan Azmin sehingga beliau sendiri kelihatan dipinggirkan oleh suaminya," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas gesaan bekas Naib Presiden PKR, Datin Saidatul Badru Tun Said Keruak supaya Wan Azizah tampil menjelaskan pelbagai tohmahan berkait dakwaan yang mengatakan Anwar terlalu memberi keistimewaan kepada Azmin hingga menjadikan Ahli Parlimen Gombak itu sangat berkuasa melebihi presiden.

Sebelum ini, bekas rakan baik Anwar, Datuk S. Nallakarupan turut mempersoalkan mengapa Penasihat PKR itu dan Wan Azizah takut hendak menjawab tentang kedudukan istimewa Azmin walaupun dicabar berulang kali.

Mengulas lanjut, Anuar mendakwa, beliau pelik apabila melihat ketua pembangkang itu terlalu prihatin terhadap Azmin berbanding individu lain yang menyokong perjuangan PKR termasuklah ahli keluarganya sendiri.

"Pernah dalam satu insiden pada 1996 sewaktu Anwar menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, beliau gelisah apabila Azmin (setiausaha sulit bagi Timbalan Perdana Menteri) tidak hadir ke pejabat sedangkan jika kakitangan lain, beliau tidak ambil kisah.

"Manakala pada satu insiden yang lain pula iaitu pada 1997 di Mauritius semasa mesyuarat Menteri Kewangan Sidang Kerjasama Ekonomi Asia Pasifik (APEC), Anwar begitu terganggu sehingga tidak dapat memberi tumpuan kepada ucapannya hanya disebabkan Azmin 'merajuk'," dakwanya.

Menurut beliau, kemampuan Azmin mempengaruhi tindak-tanduk dan perasaan Anwar membuktikan Naib Presiden PKR itu mempunyai 'tangan ghaib' yang sangat berkuasa melebihi kuasa yang dimiliki oleh Wan Azizah selaku presiden parti.

"Persoalannya apa dia tangan ghaib yang membolehkan Azmin mengikat Anwar? Ini yang perlu dijawab oleh Wan Azizah jika benar beliau bukan seorang boneka dalam PKR

1 ulasan:

  1. Banyak rahsia Anwar disimpan oleh Azmin. JIka Anwar tak layan Azmin, habislah rahsia Anwar si Azmin bongkar. Azmin buka mulut sahaja maka hancur bederailah Anwar he he he he..

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH