tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 15 Mei 2010

LAGI TANDA YANG PKR AKAN TERKUBUR

Satu lagi tanda yang Pkr akan terkubur kerana rakyat sudah tahu siapa diri Anwar sebenarnya.Anwar akan lakukan apa sahaja walaupun akan menghancurkan negara ini.Terbaru cabang Ipoh Barat hari ini lumpuh apabila 488 anggotanya termasuk anggota jawatankuasanya (AJK)bertindak keluar daripada parti itu hari ini selepas hilang kepercayaan terhadap kepimpinan PKR di peringkat negeri Perak yang didakwa dikuasai orang yang berkepentingan peribadi.

Ketua Cabang PKR Ipoh Barat Fauzi Muda membuat pengisytiharan itu hari ini di kediamannya di Taman Malar, Ulu Kinta di sini.

"Oleh yang demikian dimaklumkan bahawa PKR Cabang Ipoh Barat dengan rasminya dibubarkan setelah 19 daripada 25 anggota AJK cabang yang sah telah mengosongkan jawatan mereka. Antara 19 AJK itu melibatkan 14 orang bertindak keluar parti dan lima orang meletak jawatan," katanya kepada pemberita di sini.

Katanya tindakan keluar parti itu bukan kerana mereka membenci PKR atau mengkhianati perjuangan yang dibawa penasihatnya Datuk Seri Anwar Ibrahim tetapi ia sebenarnya bermatlamat mahu menghancurkan 'syaitan dan firaun kecil' yang sedang bermaharajalela dalam PKR.

Oleh yang demikian beliau meminta PAS dan DAP memikirkan semula kedudukan masing-masing dalam pakatan itu setelah banyak anggota PKR bertindak keluar parti kerana PKR itu sendiri kini tidak mempunyai harga diri dan nilai.

Beliau berkata kesemua borang keluar parti yang telah diisi dan ditandatangani oleh kesemua bekas anggota itu akan diserahkan kepada ibu pejabat PKR di Petaling Jaya.

Fauzi turut mencabar Naib Pengerusi PKR Perak Madzi Hassan untuk menjelaskan kepada rakyat dan anggota PKR di peringkat akar umbi berhubung skandal penyelewengan wang sumbangan kepada PKR berjumlah RM250,000 yang didakwanya berlaku semasa Madzi menjadi Bendahari PKR Perak pada 2008 dan 2009.

"Skandal penyelewengan wang dana ini menjadi isu hangat dalam mesyuarat negeri pada bulan Disember 2009 sehingga tuduh-menuduh individu tertentu yang didakwa menggelapkan wang tersebut," katanya.

Beliau katanya akan membuat laporan kepada Pendaftar Pertubuhan supaya pihak berkenaan dapat menyiasat penipuan mesyuarat agong cabang baru-baru ini kerana mendakwa banyak cabang yang bermesyuarat walapun tidak mempunyai korum yang mencukupi.

Fauzi berkata beliau kini mewujudkan Pertubuhan Kebajikan dan Tindakan Suara Rakyat Perak yang akan didaftarkan dengan Pendaftar Pertubuhan dan ia akan bergerak sebagai platform kebajikan serta politik.

Sebelum ini, pada 20 April lepas Ketua Penerangan Wanita PKR Perak Soraya Sulaiman dan Timbalan Ketua Wanita PKR Bahagian Bagan Serai Roshanita Mohd Basir mengumumkan keluar daripada parti itu kerana telah hilang kepercayaan terhadap kepimpinan tertinggi PKR yang telah jauh tersasar daripada hala tuju sebenar

1 ulasan:

  1. Keluar..mari ramai2 keluar PKR..har har har!!

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH