tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 16 Februari 2009

ADUN BUKIT terLANJANg PERLU LETAK JAWATAN

Ahli dewan undangan negeri selangor kawasan Bukit terLANJANg yang juga merupakan Exco Pelancongan,Alam Sekitar dan Hal Ehwal Pengguna Kerajaan Negeri Selangor perlu meletakan jawatan bagi menjaga kredibiliti kerajaan Negeri Selangor yang diterajui oleh pakatan rakyat.

Perlu kita persoalkan apa telah terjadi pada rakan rakan dalam pakatan yang sentiasa mencari kesalahan pihak lain sekiranya soal moral ini melibatkan pada ahli ahli pakatan terutama Pas yang selalu sahaja mempersoalkan kalau ianya terjadi pada BN.

Ini merupakan satu tindakan menghalakan apa yang dikatakan halal kalau terjadi pada pakatan dan semuanya haram kalau ianya berlaku pada BN.Apa terjadi pada bekas menteri kesihatan datuk seri dr chua soi lek yang mana beliau telah didesak meletakan jawatan.

Apakah kalau gambar yang tidak sepatutnya kita lihat sudah keluar dalam keadaan yang memalukan masih lagi kerajaan selangor ingin pertahankan ahli exco ini.Ini lah moral pakatan bagi mereka itu adalah hal peribadi yang tidak perlu diperbesar besarkan kalau ianya masih tidak dibuktikan lagi.

Untuk menjaga kredibiliti kerajaan negeri ,perlu MB menasihatkan Exco ini meletakan jawatan terlebih dahulu .

Ada segelintirExco kerajaan negeri selangor yang tidak mengerti akan moral masih pertahankan tindakan Elizabert untuk tidak meletak jawatan. Apa dah jadi dengan kerajaan pakatan negeri selangor yang tak habis habis dilanda masaalah mengenai sex.

Itulah kalau dah ketua pakatan sendiri mempunyai masaalah mengenai moral,bagi mereka apa sahaja yang dikait kan tidak perlu diambil tindakan kalau ianya tiada bukti.

Perlu kita persoalkan bagaiman gambar gambar sedemikian boleh tersebar kalau kehidupan kita mempunyai moral yang tinggi.Kerana bagi mereka soal peribadi bukan soal moral.Itulah pemimipin yang tidak mahu mengerti akan soal akhlak kehidupan.

Bagi PAS tiada apa yang perlu dipersoalkan kerana bagi mereka itu adalah kehidupan mereka.Apa terjadi di bukit selambau?Ini soal moral juga.Walau pun mereka tahu akan soal ini .

Ini bukan soal konspirasi untuk menjatuhkan kerajaan negeri.Ini soal moral yang perlu kita pertahankan kerana sebagai pemimipin yang menerajui kerajaan adalah satu tangungjawab untuk kita pertahankan.


elizabeth wong and police

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH