tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 10 Oktober 2009

ANWAR NIZAR BANGSA=T:PENGUNDI BAGAN PINANG :AWAS TAKTIK KOTOR PEMBANGKANG

Penyebaran khidmat pesanan ringkas (SMS) yang didakwa disebarkan oleh pembangkang dengan tujuan melancarkan fisabilillah terhadap UMNO merupakan taktik kotor untuk meraih populariti.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal berkata, ia merupakan taktik pembangkang untuk meraih sokongan berikutan kurangnya penyokong pembangkang dalam siri ceramah termasuk Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Beliau yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah berkata, taktik berkenaan sama seperti yang pernah digunakan sewaktu mengadakan demonstrasi pemansuhan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) di Kuala Lumpur baru-baru ini.

"Biasalah matlamat mereka dengan penyebaran SMS ini dengan tujuan tidak baik. Kesudahannya ia mendatangkan kerugian kepada rakyat tetapi lebih menyedihkan kepada peniaga.

"Perbuatan seperti ini tidak harus dihalalkan oleh rakyat. Kita juga berharap agar rakyat tidak terpesona dengan pihak-pihak seperti ini sehingga boleh menimbulkan keadaan yang tidak selamat sepanjang tempoh berkempen," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas menghadiri majlis Perasmian Bengkel Kemahiran Kemas di Tabika Kemas Taman Eastern di sini hari ini.

Dalam pada itu, Mohd. Shafie mengingatkan jentera UMNO tidak terlalu selesa dengan kelebihan yang kini memihak kepada Barisan Nasional (BN) akan tetapi terus bekerja dalam memastikan kemenangan parti.

"Kita harus pastikan perjuangan ini akan diteruskan hingga penghujungnya. Dengan kemenangan yang akan dikecapi nanti kita akan terus melaksanakan janji-janji kita selain memperkuatkan parti.

"Kita tidak terdesak cuma dalam usaha utuk melaksanakan tugas yang penting kita tidak harus selesa. Yang penting agenda kemenangan dapat diterjemahkan," ujarnya

Mohd. Shafie turut menasihatkan pengundi di Bagan Pinang supaya tidak takut untuk keluar mengundi Ahad ini walaupun ada cubaan pihak tertentu mewujudkan suasana kurang selesa.

"Saya harap rakyat tidak mudah terpedaya dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab ini," kata beliau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH