tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 1 Oktober 2009

ANWAR NIZAR PETUALANG BANGSA=T:ISA PERLU BUKTIKAN PEMILIHANNYA TEPAT

Tak kiralah apa latarbelakang Isa Samad yang sedikit sebanyak telah mencalarkan kewibawaannya sebagai pemimpin yang sangat sangat dihormati diNegeri 9.Semoga dengan pemilihan Isa sebagai calon Umno untuk membawa cabaran BN di Bagan pinang akan melenyapkan rentetan kemenangan pembangkang sejak diadakan prk selepas pru yang lalu.Semoga rakyat di Bagan pinang akan menilai sumbangan Isa yang banyak menabur jasa dalam membangunkan Negeri 9 selaku MB yang paling lama sekali.

Walaupun Isa pernah melalui detik detik hitam bila disabitkan dengan rasuah politik wang tapi semangat taat setia sebagai ahli Umno yang tidak langsung mempertikaikan keputusan lembaga disiplin telah membuatkan rakyat Bagan Pinang terutama di Negeri 9 sangat menyanjung tinggi kesabaran nya dalam mengharungi politik tanahair.Walaupun keahlian Umnonya digantung tapi sebagai pemimpin yang sama sama bangun dengan Umno Isa tidak sesekali mengkianati perjuangan Umno apatahlagi untuk menjatuhkan Umno.Inilah pemimpin yang sangat sangat kita hargai.Walau Umno pernah menghukumnya Tapi Isa tidak pernah menyalahkan perjuangan Umno.

Walaupun bekas PM Tun Mahathir pernah menyuarakan yang Umno tidak patut memilih Isa tapi sebahagian besar rakyat diBagan Pinang mahu Isa diberi peluang untuk membuktikan yang Isa amat amat diperlukan dalam politik terutama diNegeri 9.Insyallah dengan pemilihan Isa sebagai calonb BN maka Sebahagian besar rakyat dan pengundi di bagan Pinang akan terus memberikan sokongan pada BN kerana terbukti selama ini hanya BN yang mampu untuk meningkatkan taraf ekonomi rakyat terutama orang melayu.

Kewibawaan Isa yang sangat dikenali oleh rakyat terutama pengundi Bagan Pinang sedikit sebanyak akan memberi kelebihan pada BN untuk menamatkan kemenangan pembangkang yang selama ini menang disetiap prk yang lalu.Ketokohan isa yang dihormati di Negeri 9 akan membantu kemenangan Isa dengan majoriti yang lebih besar lagi.

Sudah tentu pihak pembangkang terutama PAS akan menyerang peribadi Isa dimana inilah permainan Pas yang hanya mempermainkan isu peribadi dalam menarik sokongan rakyat dan pengundi.Sebenarnya tidak banyak isu yang besar yang akan dimainkan pembangkang selain dakwaan Pas berkenaan undi Pos.

Dengan kelebihan yang ada pada BN,ianya tidak akan melalaikan kempen BN kerana rakyat harus diberi penjelasan kenapa Isa perlu dipilih sebagai Adun untuk mewakili mereka.Pembangkang terutama Pas akan berdepan dengan seorang tokoh yang sudah terbukti mampu membuat perubahan dan sokongan sebulat suara rakyat di Bagan Pinang. Ia petanda awal kempen ini akan menjadi yang terhangat dan panas dengan caci mencaci terutama Pas yang sentiasa menjadikan hal peribadi dalam menyerang calon.Inilah perjuangan Pas yang kononnya perjuangkan Islam.

Semoga pemilihan Isa akan membuktikan yang calon Umno BN adalah pilihan yang tepat untuk rakyat.Rakyat tidak rugi sekiranya Isa yang menjadi pilihan tapi rakyat akan sengsara sekiranya Pas yang dipilih kerana Pas tidak mampu untuk menjadi pemimpin rakyat di Bagan Pinang.Lihat sahaja pembangunan di Port dikson yang cukup terkenal diseluruh negara.Realitinya pembangunan Port Dickson yang pesat semasa Isa menjadi Menteri Besar sudah menjadi sejarah yang masih belum hilang buktinya. Terbaru Port Dickson sendiri kini dikenali sebagai Bandar Tentera Darat. Ia satu pengiktirafan kepada daerah tersebut sebagai medan latihan penggempur darat utama di negara ini.Yang pasti, para pengundi di kawasan itu tidak seharusnya tunduk kepada tohmahan yang bakal dilemparkan oleh pembangkang. Anda semua boleh menilai sendiri pembangunan yang berlaku di Bagan Pinang dan Port Dickson.

1 ulasan:

  1. Aku setuju dengan KamalFasya bangsat

    Rasuah bukan jadi isu bagi pengundi Bagan Pinang. Jasa Isa di Teluk Kemang menjadi faktor kemenangan Isa. Isu rasuah hanya kecoh bagi orang luar bukan penduduk tempatan.

    Dengan pengalaman rasuah Isa dan 5000 undi pos, ISa akan menang bergaya.

    Tanpa rasuah UMNO dah lama jadi sejarah.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH