tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 10 Oktober 2009

ANWAR NIZAR BANGSA=T:PKR AKAN TERKUBUR

Kira-kira 150 ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang juga penduduk Flat Putri Laksamana Zon 15, Gombak dekat sini bertindak keluar daripada parti itu dan menyertai MIC hari ini.

Kesemua borang keahlian menyertai MIC penduduk itu diserahkan oleh wakil penduduk tersebut kepada Ketua MIC Bahagian Gombak, G. Jayakumaran.

Wakil penduduk yang juga Ketua Persatuan Penduduk Putri Laksamana, V. Sundramoorthy berkata, tindakan keluar parti itu dibuat selepas mereka melihat tiada sebarang perubahan yang dilakukan oleh PKR di kawasan mereka.

Menurutnya, pelbagai aduan dan permohonan telah dibuat pihaknya namun wakil rakyat pakatan pembangkang di kawasan itu bersikap seperti `acuh tak acuh'.

Menjelaskan lebih lanjut, Sundramoorthy memberitahu, antara isu tersebut adalah pencemaran udara di kawasan tempat tinggal mereka berikutan kewujudan kilang simen di kawasan berdekatan.

Jelasnya, dia dan beberapa penduduk kampung telah bertemu dengan Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Prihatin negeri, Dr. Xavier A. Jayakumar untuk memaklumkan masalah itu namun sehingga kini tiada tindakan diambil.

“Masih tiada sebarang tindakan diambil berhubung isu itu walaupun mereka telah berjanji ingin menyita kilang tersebut.

“Ingin kami tegaskan bahawa, PKR hanya pandai berjanji tetapi tidak tahu untuk melaksanakannya,” katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Tambah Sundramoorthy, walaupun Barisan Nasional (BN) tidak menang untuk kerusi Zon 15 di kawasan mereka, parti itu tidak memilih bulu untuk menghulurkan bantuan.

Jelasnya, ketika beberapa masalah dialami penduduk kawasan itu, Jayakumaran dan Ketua UMNO Bahagian Gombak, Rahim Kamaruddin yang banyak menghulurkan bantuan

1 ulasan:

  1. Salam kamal..

    Ada org masuk PAS dan PKR... dan hari ni ada org masuk MIC...
    pada aku ler kamal..., jenis manusia mcm ni xde pendirian... merosakkan perjuangan aja, lebih baik dia org ni ikut Ibrahim Ali dan tubuhkan Parti Katak.. yg presidennya Ibrahim Ali..

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger