tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 19 Oktober 2009

ANWAR NIZAR:PEMBANGKANG PERAK DAH GILA

Pakatan pembangkang yang menyatakan kesediaan mahu menghadiri Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak pada 28 Oktober ini dianggap sebagai sudah jadi 'separuh gila.mereka pembangkang sanggup berbuat demikian kerana menganggap rakyat negeri ini mudah diperbodohkan dengan sandiwara mereka.Dulu mereka pernah mengatakan sidang Dun dibawah kerajaan BN adalah haram dan mereka sanggup buat sidang DUN sendiri. Tetapi kenapa bila kerajaan hendak buat sidang dewan mereka mahu datang juga?Jelas menunjukan yang Nizar dan rakan rakan pakatan mereka sudah terdesak dan dengan kehadiran mereka ,secara tidak langsung Nizar dan rakan nya telah mengiftiraf kerajaan BN.

Apakah kehadiran Nizar dan geng nya nanti akan membuat kecoh lagi.Dari apa yang didengar siNizar akan membuat kecoh lagi dan ini menunjukan yang pembangkang terutama siNizar memang mahu menjadikan sidang Dun yang sudah diperkenan Sultan Perak akan menjadi kacau bilau dengan tindakan mereka yang tidak tahu menghormati Sultan Perak.

Boleh dikatakan yang siNizar dan gengnya adalah satu kumpulan samseng yang mahu membuat kecoh pada sidang Dun nanti kerana bagi mereka,merekalah yang berkuasa.Bagi rakyat Perak ,sememangnya mereka sudah tahu bahawa inilah pemimpin yang telah banyak merosakan keharmoniuan dan kestabilan negeri Perak.

SEANDAINYA NIZAR MASIH LAGI DENGAN LAGAK SAMSENGNYA MAKA WAJAR SANGAT NIZAR DILABEL SUDAH GILA .

1 ulasan:

  1. Hello bro.
    sebeno nye nizar dan geng tak gila. tapi buat-buat gila sebab: jika depa gila - orang tak akan percaya lagi dengan kepakaran dan kebolehan mereka memporak perandakan kerajaan beraja dibawah pimpinan BN. jadi ada untung nye mereka ini buat-buat gilaaa.. : sebab simpati penyokong amat mereka perlukan sekarang jika tidak tidak akan ada lagi ceramah khas untuk terang itu ini kepada penyokong yang tak pandai menilai kebohongan mereka. tak akan boleh lagi ketayap berarak mencari wang derma...

    Ada untung juga mereka ini buat buat gila: sebab kalau tak cerita mereka tak keluar dalam harakah, suara keadilan suara dap dll yang pro mereka.. orang tak beli laaa epa punya suaratkhabar lama jika tak ada cerita.

    tapi kita tak perlu bimbang dengan pemimpin mereka kerana yang diperbodoh-bodohkan adalah ahli mereka dan keluarga mereka sahaja..

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH