tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 5 Oktober 2009

ANWAR NIZAR PEROSAK BANGSA=T:RAKYAT BAGAN PINANG JANGAN DENGAR DAKYAH PEMBANGKANG

Tiada keretakan atau perselisihan antara Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan dan calon Barisan Nasional (BN) bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang, Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad.

Ia hanya dakyah yang dilempar pembangkang untuk mengelirukan pengundi di kawasan ini.

Sehubungan itu, Mohamad minta pengundi tidak terpengaruh dengan dakyah tersebut.

''Itu tidak betul. Jangan dengar dakyah yang cuba meretakkan hubungan baik antara saya dengan Mohd. Isa," kata Mohamad.

Menurut Pengerusi BN negeri itu, pengundi harus melihat realiti dan memahami perjuangan BN dalam mensejahterakan mereka dan bukan isu yang meretakkan hubungan, yang cuba dibangkitkan oleh pembangkang yang kononnya dapat memenangi hati pengundi.

''Mana ada retak. Kita bekerjasama dan hubungan baik, malahan rapat. Tuan-tuan jangan dengar cakap pembangkang.

"Esok, pada 11 Oktober pastikan keluar mengundi, bawa jiran dan undi Mohd. Isa, calon BN kita," kata beliau.

Mohamad berkata demikian dalam ucapan pada majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri 1Malaysia anjuran Kawasan Rukun Tetangga (KRT) Kampung Baru Si Rusa dan UMNO Cawangan Kampung Baru Si Rusa di Balairaya Kampung Baru Si Rusa, di sini malam tadi.

Turut serta dalam program ini ialah Mohd. Isa dan beberapa ahli UMNO dan penduduk sekitar.

Mohd. Isa berkata, kehadiran Mohamad bersama beliau telah menangkis tuduhan tidak berasas pembangkang itu, yang sememangnya dilihat cuba mencari isu yang boleh memperdaya pengundi.

''Jangan dengar khabar angin. Itu tidak betul. Hari ini Menteri Besar datang dan saya pun ada, itu membuktikan kami tiada masalah. Hubungan amat baik sekali," kata beliau.

Malahan kata Mohd. Isa, sewaktu Allahyarham Azman Mohd. Nor meninggal dunia pada 4 September lalu pun, Mohamad telah menawarkan kepada beliau untuk menjadi calon BN di Bagan Pinang.

''Saya berharap pengundi faham kedudukan ini. Saudara bijak untuk membuat penilaian dan lihatlah sendiri. Saya sentiasa baik dengan Mohamad," kata Mohd. Isa.

Dalam majlis itu, kerajaan Negeri Sembilan telah memperuntukan sebanyak RM48,000 untuk membina jalan baru dari Taman Dato' di sini ke Kampung Si Rusa Dalam bagi memudahkan urusan penduduk sekitar.

Sebanyak RM200,000 lagi diperuntukan bagi menaik taraf masjid di Kampung Baru Si Rusa. Kesemua sumbangan itu disampaikan oleh Mohamad kepada wakil penduduk di situ.

Pilihan Raya Kecil DUN Bagan Pinang akan berlangsung pada 11 Oktober ini menyaksikan pertarungan satu lawan satu dengan BN akan mempertahan kerusi tersebut melalui calonnya, Isa yang ditentang calon Pas, Zulkefly Mohamad Omar.

1 ulasan:

  1. Sahabatku Kamalfasya Bangsat

    Aku tahu nko ni anak yang baik..untuk tulis perkataan bangsat nko keberatan. Tidak perlu ikut perangai pencacai-pencacai UMNO yang tak ada akhlak, boleh sokong UMNO tu hak peribadi tapi biar berhikmah. Aku tahu nko anak yang baik, blog nko menyeru manusia solat dan ada kalimah suci tapi nko meliwat blog sendiri.

    Tak perlu beri gelaran yang buruk untuk manusia yang nko tak kenal....ikut naluri nko Kamalfasya....nko anak yang baik.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH