tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 28 Oktober 2009

ANWAR NIZAR BANGSA=T:LAMA LAMA PKR HANYA TINGGAL 3A

Makin ramai pemimpin Pkr sudah sedar yang perjuangan parti Pkr hanya untuk kepentingan peribadi dan kerana itulah ramai yang sudah sedar yang perjuangan Pkr hanya sia sia dan merugikan.Kerana itu lah tidak hairan bila ramai pemimpin Pkr sendiri telah keluar dari parti yang hanya memperjuangkan masaalah peribadi pemimpin berkenaan.

Tidak menghairankan apabila kemelut yang melanda kepimpinan Parti Keadilan Rakyat (PKR) terus meruncing apabila Naib Presidennya, Datuk Jeffrey Kitingan hari ini meletakkan semua jawatan dalam parti itu.Beliau telah membuat keputusan drastik tersebut atas alasan tidak berpuas hati dengan cara kepimpinan tertinggi parti berkenaan melayan kehendak PKR Sabah sejak sekian lama.Perkara ini (melayan Sabah secara tidak adil) bukan baru tetapi sejak 2007 lagi contohnya dalam hal menentukan Ketua Perhubungan PKR Sabah sebelum pelantikan Azmin Ali lagi.Walaupun 90 peratus PKR Sabah tidak bersetuju dengan pelantikan itu tetapi mereka lantik juga, ini mewujudkan ketidakstabilan (di Sabah) sampai sekarang.

Krisis dalaman PKR Sabah memuncak apabila 18 daripada 23 ketua bahagiannya membantah pelantikan Azmin sebagai Pengerusi Badan Perhubungan Negeri.Sebelum Azmin, PKR Sabah diterajui penasihat parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menggantikan, Ansari Abdullah.Ahad lalu, Presiden PKR, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail mengumumkan pelantikan bekas Setiausaha PKR negeri, Thamrin Zaini sebagai Ketua Perhubungan PKR negeri yang baru.

Sudah terbukti yang Anwar ,Azizah dan juga Azmin tidak mempercayai Jeffrey untuk dilantik sebagai ketua perhubungan Sabah dan kerana itulah Jeffry telah meletakan jawatan semua jawatan yang disandangnya.Tidak menghairankan yang perjuangan Pkr adalah untuk mencapai matlamat peribadi pemimpin mereka yang boleh dikatakan matlamat 3A.

Rakyat tahu yang perjuangan Anwar hanya untuk melepaskan dirinya dari tuduhan liwat yang dihadapinya nanti.Dan Pemimpin Pas juga tahu dan ini termasuk Presiden Pas yang tahu siapa sebenarnya Anwar dan kerana itulah Haji Hadi tidak berapa menyokong perjuangan Anwar.Tapi kerana politik Haji Hadi sedia ketepikan soal maruah demi mencapai cita cita politiknya.

TENGOKLAH APA SUDAH JADI DENGAN PARTI SERPIHAN UMNO SEPERTI S46 YANG AKHIRNYA DIBUBARKAN DAN KEMBALI PADA UMNO....PERKARA INI JUGA AKAN TERJADI PADA PKR....TIADA SIAPA YANG AKAN TINGGAL SELAIN ANWAR ,AZIZAH DAN AZMIN...SEBENARNYA RAMAI SUDAH TAHU KENAPA AZMIN DIBERI KEISTIMEWAAN OLEH ANWAR DAN AZIZAH...PERCAYALAH YANG PAKATAN RAKYAT JUGA AKAN MENGALAMI NASIB YANG SAMA DENGAN PKR NANTI.....TIADA SALING PERCAYA MEMPERCAYAI DALAM IKATAN PAKATAN RAKYAT ....PEMIMPIN PEMIMPIN PAKATAN SALING TIDAK PERCAYA MEMPERCAYAI ANTARA SATU SAMA LAIN.....APA YANG KITA LIHAT HANYALAH SATU SANDIWARA PEMIMPIN PAKATAN YANG MAHU MENJATUHKAN ANTARA SATU SAMA LAIN....KERANA KUASA MEREKA TIDAK PERCAYA MEMPERCAYAI....SEMUA KETUA PEMIMPIN DALAM PAKATAN MAHU MENJADI PM DAN KERANA ITULAH ADA PEMIMPIN DALAM PAKATAN SENDIRI TIDAK MENYENANGI SEKIRANYA ANWAR MENJADI PM MALAYSIA......AKHIRNYA PAKATAN AKAN HANCUR DEK KETAMAKAN PEMIMPIN SENDIRI.....TIADA GUNA KITA MENYOKONG KERAJAAN YANG TIDAK ADA HALUAN YANG SAMA ...MASING MASING DENGAN KEGOAN MASING MASING.....

KITA LIHAT APA AKAN TERJADI DENGAN PKR....AKHIRNYA SEMUANYA AKAN MENINGGALKAN PKR....YANG TINGGAL HANYA 3A.....

1 ulasan:

  1. SALAM BRO..TOLONG PANJANGKAN ISU INI

    Kecoh isu perjumpaan Blogger bersama Hassan Ali pada malam yang lepas. Apa yang sampai kecoh sangat ni??? Apa isu yang menarik sehinggakan Blogger Pakatan Al Banjari dan geng nya yang lain Kepanasan dengan artikel Gomo???
    http://www.papagomo.com/2009/10/live-blogger-pakatan-kepanasan-dengan.html

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH