tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 9 Oktober 2009

ANWAR NIZAR BANGSA=T:PKR TELOK KEMANG SEMAKIN TENAT

Kurang 48 jam sebelum hari pengundian bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN Bagan Pinang, Barisan Nasional (BN) terus mendapat sokongan apabila Setiausaha Parti Keadilan Rakyat (PKR) Bahagian Teluk Kemang, Norman Sulaiman hari ini bertindak keluar parti bersama 80 ahli PKR dan menyertai Umno.

Borang keahlian mereka diserahkan kepada Ketua Umno Bahagian Teluk Kemang, Tan Sri Mohd Isa Samad sambil disaksikan Naib Presiden Umno, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal pada majlis 'Pulang ke Pangkal Jalan Demi 1Malaysia' di Dewan Orang Ramai Kampung Bagan Pinang di sini hari ini.

Mohd Isa adalah calon BN bagi pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang.

Turut bersama kumpulan itu ialah 45 lagi penyokong pembangkang yang terdiri daripada kaum Cina dan India menyatakan pendirian menyokong BN.

Bagi Ketua Pemuda Angkatan Muda Keadilan (AMK) Cawangan Port Dickson, Muhammaddin Abu Bakar, keputusan beliau dan rakan-rakannya keluar daripada PKR kerana kecewa dengan sikap pemimpin parti itu yang terlalu mementingkan pangkat tanpa menghiraukan ahli peringkat bawahan.

"Saya kecewa dengan sikap pemimpin dalam parti kerana mereka hanya pentingkan pangkat dan mengejar populariti tanpa memikirkan nasib kami penyokong di peringkat bawah," katanya ketika ditemui selepas majlis berkenaan.

Selain beliau, Shahruddin Abdul Hamid, yang gagal dalam cubaannya menjadi calon bebas pada pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang turut menyatakan pendirian untuk membantu Mohd Isa pada pilihan raya kecil itu yang akan berlangsung Ahad ini.

Beliau menyifatkan Mohd Isa sebagai pemimpin sejati serta berpengaruh dan diterima oleh rakyat di Bagan Pinang.

Mohd Isa pernah menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan selama 22 tahun dari April 1982 hingga Mac 2004.

5 ulasan:

  1. Salam kamal..

    Nampaknya, UMNO nak menang sgt, sampai nak bergaduh. Secara gentlemen ler, kalau rasa tak puas hati buat laporan polis, biar pihak polis yg menentukannya. Sebaliknya nak jadi pengganas melayu..

    BalasPadam
  2. Kenapa UMNO pilih Isa III

    Kesetian ibu-bapa aku kepada UMNO hancur berkecai bila Isa dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang walaupun beliau didapati bersalah kerana rasuah.Adakah UMNO ketandusan calon yang berwibawa dan bersih? Berilah peluang kepada pelapis untuk menerajui UMNO.

    Pemilihan Isa bermakna UMNO merestui PRK yang paling kotor dalam sejarah.Penipuan, rasuah dalam bentuk wang atau
    bukan wang, sogokan akan menjadi modal UMNO untuk menang kali ini.

    Sifat jijik UMNO ini sudah sebati sejiwa sukar untuk dikikis bukan lagi bersifat rakyat.

    UMNO tidak perlu PAS, DAP atau PKR untuk menamatkan usianya. UMNO akan mati berangan.UMNO dah tenat.

    Ibu- bapa aku dulu lantang bersuara memperjuangkan UMNO, tapi sekarang membisu kelu menunggu matinya UMNO.

    Aku merayu kepada penduduk Bagan Pinang, demi masa depan UMNO,hanya kekalahan dapat mengembalikan UMNO ke landasan yang betul.

    Pastikan UMNO kalah di Bagan Pinang.

    BalasPadam
  3. PAS khawarij memang sudah terlalu tenat di Bagan Pinang kenapa ? Kerana mereka lupa bahawa ini bukan dalam 7 kubu mereka....... mereka jadi lupa kerna terlalu sombong dan riak hasil 7 kemenangan dalam gelanggang sendiri.....

    BalasPadam
  4. Mangkuk2 Hayun tu sume... bukan setakat pulang ke pangkal jalan, pulang ke pangkal rahim pun tak memberi kesan pada perjuangan rakyat menjatuhkan Be-eNd.

    Ianya akan bermula di sini... Bagan Pinang! Tsunami Reformasi dah mula melanda ke arah selatan... melaka dan johor bakal diterjah. Ingat, PAS telah berjaya menembusi kubu terkuat dan tempat lahirnya UMNgOk... JOHOR! Semoga ade ADUN/MP Be-eNd yang mati di Johor!

    BalasPadam
  5. Huhh.. Boleh caya ke bebudak PKR nih..
    Atau keluar PKR dan masuk UMNO hanya semata-mata nak dapatkan maklumat dalaman dan jadi tali barut pengkhianat negara & orang Melayu??

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH