tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 7 Mei 2011

ANWAR MAHU JADIKAN NEGARA MALAYSIA NEGARA BEBAS



Kalau di takdirkan Anwar berjaya pada PRU 13 nanti Anwar akan bebaskan negara ini untuk sebebas bebasnya.Anwar akan ikut telunjuk DAP walaupun akhirnya orang melayu akan merempat.Sudah banyak petunjuk yang merisaukan orang melayu setakat ini.Tapi yang menghairankan PAS juga seakan ikut apa sahaja kemahuan Anwar dan DAP.Sudah ada kedengaran yang DAP mahu menjadikan negara ini negara KRISTIAN.Bagi Anwar ikut sahaja kemahuan DAP kerana segala tembelang dan kebusukan Anwar ada di dalam tangan DAP.Anda boleh baca disini bagaimana DAP mahu menjadikan negara ini negara KRISTIAN dengan PM nya pun di kalangan ahli mereka.Baca disini Dan di sini juga.Kerana segala kebusukan Anwar berada di dalam tangan mereka,apa sahaja yang dimahukan oleh DAP akan di persetujui oleh si pelakon video sex ini.

Anwar nak jadikan negara ini bebas sebagaimana dirinya bebas nak menutuh pelacur yang cantik cantik yang dibawa khas dari mana yang dimahukan Anwar.Lihat saja gambar diatas dan apakah ini seorang yang mahu kita jadikan pemimpin kita.Hanya orang yang takada otak yang mahu Anwar menjadi pemimpin negara ini.Kenapa PAS masih mahu menaruh harapan pada Anwar???Bagi saya mudah....PAS mahu kan kuasa dan hanya dengan Anwar sahaja PAS dapat apa yang di hajati untuk mendapatkan kuasa.Kerana Pas beranggapan Kalau PAS bergabung dengan UMNO sudah pasti PAS akan kempunan untuk merasa betapa empuknya kerusi yang mempunyai kuasa.

Cuba kita lihat akan diri Anwar sebenarnya di sebalik gambar gambar yang ada disini.Betapa rendahnya seorang pemimpin yang mahu kita jadikan seorang PM.Dimanakah letaknya akal yang waras dikalangan pemimpin PAS yang mengangkat Anwar sebagai pemimpin mereka.Tidak adakah pemimpin Pas perasaan yang mana Anwar terlalu banyak masaalah peribadi yang boleh merosakan anak anak muda nanti.

Kelemahan Anwar yang suka kepada sex inilah yang akan digunakan oleh musuh Islam terutama DAP yang sudah nyatakan dengan jelas bahawa tiada negara Islam di negara ini malah DAP bercita cita mahu menjadikan negara ini negara KRISTIAN.Apakah masih tidak faham akan pemimpin PAS yang diri mereka hanya menjadi budak suruhan DAP kerana apa sahaja PAS lakukan akan menjadi satu keuntungan pada DAP.Sebenarnya PAS faham akan isu ini tapi pemimpin PAS begitu teruja mahu kuasa dan kerana itulah PAS sanggup lakukan apa sahaja walaupun terpaksa gadaikan negara ini pada DAP nanti.

JADI KITA FIKIRKAN LAH DENGAN BERLAPANG DADA APAKAH ANWAR LAYAK KITA ANGKAT SEBAGAI PM NEGARA MALAYSIA INI.KALAU PEMIMPIN BEGINILAH YANG KITA ANGKAT SEBAGAI PEMIMPIN KITA TAK MUSTAHIL NEGARA INI AKAN MENJADI NEGARA TANAH BANGSA LAIN DAN AKAN HILANG TANAH MELAYU.....INGATLAH HANYA ADA SATU SAHAJA DI DUNIA INI YANG ORANG MELAYU MERASA GAH BAHAWA MASIH LAGI ADA TANAH MELAYU.TAPI JANGAN KITA BODOH DENGAN MEMPERCAYAI SEGALA KATA KATA MANIS ANWAR......RASANYA TAK LAYAK SEORANG KAKI LIWAT DAN KAKI PELACUR MENJADI PEMIMPIN KITA.

1 ulasan:

  1. ANUWAR PEMBOHONG DIA TAK AKAN JADI PM. DIA HANYA BERNIAT UNTUK MENJAHANAMKAN DAN MENGKUBURKAN UMNO PAQRTI YANG PERNAH MENYEKAT KARIER POLITIK BELIAU. DIA BERANGAN-ANGAN MENGAMBIL PAS SEBAGAI ALTERNATIF KEPADA UMNO. PAS PULA MASIH TERKIAL-KIAL BODOH MENYAHUT IMPIAN HERO PORNO SEDANGKAN DAP SUDAH MENGUKUHKAN KEDUDUKAN DIKALANGAN MASYARAKAT ORANG CINA. DAJJAL WAJIB DIHUKUM................................. PAS AKAN KALAH LEBIH TERUK PADA PRU KE 13 DENGAN PETUNJUK ALLAH............

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH