tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 9 Mei 2011

ANWAR TERUS MENABUR JANJI PALSU



Bagi kita yang waras pemikiranya Anwar bukan lah seorang pemimpin yang kita mahukan.Bukan setakat hanya menabur janji kosong Anwar yang kita kenali pada hari ini adalah seorang yang bertindak ganas apabila mendapat bontot dan amoi amoi yang cun melecun.Inikah pemimpin yang mahu kita angkat sebagai seorang wira.Siapa yang tidak kenal dan tahu yang kesukaan Anwar adalah menabur janji janji yang akan menghancurkan negara ini kelak.Yang terbaru sekali Anwar menjelaskan bahawa pembangkang akan tawan Putrajaya dalam pilihan raya umum akan datang malah mengingatkan bahawa Datuk Seri Najib Tun Razak akan jadi ketua pembangkang yang baru.

Antaranya janji diulang ketua pembangkang itu ketika berceramah adalah menurunkan harga minyak.Tawan Putrajaya hari ini, dalam tempoh 24 jam, saya akan buat pengumuman, minyak akan turun... dari Perlis sampai ke Sabah, malah kita akan berikan wang royalti kepada negeri pengeluar minyak sehingga 20 peratus.

Cukup yakin dengan apa yang dikatakan itu, setiap yang dijanjikan itu bukan janji kosong, sebaliknya ia akan dilaksanakan.Jangan main-main, ini bukan janji-janji politik... saya bukan main-main.Apa yang kita nak buat akan kita lakukan, minyak kita akan turunkan, royalti kita akan pulang dan banyak lagi kita akan lakukan.

Sebenarnya cerita pembangkang nak turun harga minyak bukan modal baru Anwar.Sudah banyak kali harga minyak jadi bahan kempen pembangkang termasuk dalam beberapa siri pilihan raya kecil.Anwar sengaja bangkit semula cerita dan janji basi pasal harga minyak kerana kenaikkan harga minyak dunia ketika ini.Beliau tahu, rakyat akan marah jika kerajaan terpaksa naikkan harga minyak dan mereka mungkin menyokong pembangkang – tindakan sama ketika pilihanraya umum lalu yang mengakibatkan tsunami politik.Selain nak turun harga minyak, Anwar juga janji program dalam Buku Jingga akan turut dilaksanakan jika pembangkang berjaya tawan Putrajaya.Yang penting kita perlu tawan Putarajaya,” katanya.Jelaslah, dalam kepala Anwar adalah Putrajaya.

Anwar sebenarnya terdesak kerana hanya dengan menawan Putrajaya segala masalahnya dengan kes mahkamah akan selesai dengan sendirinya apabila Anwar berjaya ke Putrajaya nanti.Itulah yang di fikirkan oleh Anwar bagaimana dia ingin lari dari segala masaalah yang di hadapinya sekarang.Baginya dengan menawan Putrajaya dan dengan jadi Perdana Menteri ada yang menganggap segala kes berkaitan tuduhan liwat dan isu video seks lelaki menyerupai beliau akan ‘tutup’ terus.Anwar sebenarnya menjadikan pilihan raya umum kali ini sebagai talian hayat terakhir politiknya.

Bukan sahaja beliau, Lim Kit Siang, Karpal Sing, dan Datuk Seri Abdul Hadi Awang juga berharap pilihan raya umum ke 13 ini bakal melaksanakan impian masing-masing berjawatan menteri dalam Kabinet Anwar nanti.Maka akan terbentuklah kabinet yang mana seorang PM adalah seorang pelakon Video sex.Apakah Haji Hadi dan Nik Aziz akan menerima seorang yang rendah moralnya menjadi pemimpin utama negara.Hanya pemimpin yang tidak ada akal sahaja yang terima semua ini.


Untuk menyakinkan rakyat kononnya pembangkang semakin kuat, Anwar kata, ““Kita akan tambah bilangan kerusi Parlimen, di Terengganu kita tambah tiga atau empat kerusi... Pulau Pinang tambah lagi satu... Perak kita boleh tambah tiga kerusi dan di Selangor kita boleh tambah dua kerusi lagi”.Di Sarawak, melihat kepada keputusan pilihan raya Sarawak yang lalu, kita boleh tambah 10 hingga 11 kerusi lagi,”.Sebelum ini pun Anwar cukup yakin kata sudah ada 30 ahli parlimen BN akan lompat parti bagi jayakan pelan 16 Sept tetapi semua tahum habuk pun tarak.Itu jumlah sebelum lima lagi ahli parlimen PKR cabut dan jadi ahli parlimen Bebas.Kalau nak tawan Putrajaya dan jadi kerajaan, Anwar kena dapat sekurang-kurangnya 35 kerusi parlimen lagi.Ada yang tengok, Anwar hanya bermimpi kalau dapat tambah kerusi parlimen banyak itu.Silap haribulan, kerusi pembangkang yang ada sekarang pun, mungkin ada yang melayang.


Sebenarnya,Anwar tahu perkara ini tetapi beliau juga tahu dengan membangkitkan kemarahan rakyat dan menjanjikan untuk turunkan harga minyak, beliau percaya rakyat akan menyokong pembangkang.Namun, Anwar juga kena percaya, rakyat hari ini lebih nak tahu siapa lelaki dalam video seks itu.Peliknya, kata mereka mengapa Anwae tak berani bersumpah menafikan bukan beliaiu lelaki yang melanggan pelacur seperti ditunjukkan video tersebut.Senang cakap,Anwar jangan ingat beliau dapat gula-gulakan rakyat dengan janji turunkan harga minyak.Ini kerana ada rakyat yang sudah tahu temberang beliau dan ditipu seperti rakyat di Selangor kerana banyak janji tidak ditunaikan mungkin naik minyak untuk menghukum pembangkang pada pilihan raya umum ke 13 nanti.

AKHIR KATA TEPUK DADA TANYA LAH IMAN....MAHUKAH KITA BAHAWA PM MALAYSIA ADALAH SEORANG KAKI PELIWAT DAN KAKI BETINA........BANYAK DAH CONTOH YANG KITA LIHAT......SEBENARNYA ANWAR TAK LAYAK KITA PANGGIL PEMIMPIN....ANWAR HANYA LAYAK KITA PANGGIL KAKI BETINA SAHAJA.....LIHAT SAJA GAMBAR DIATAS DAN BANYAK LAGI GAMBAR ANWAR YANG MEMALUKAN ....INIKAH PEMIMPIN YANG KITA MAHU DI JADIKAN CONTOH.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH