tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Ahad, 22 Mei 2011

VIDEO SEX ANWAR..BANYAK LAGI YANG BELUM DI DEDAHKAN....TUNGGUUUU


Hanya tunggu masa yang sesuai sahaja segala kebusukan Anwar akan di bongkar agar rakyat tahu siapa sebenarnya Anwar.Kalau ditafsir dari kenyataan terbaru Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein Sabtu mengenai isu video seks pasti Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak boleh tidor nyenyak sehingga segalanya belum terbongkar habis secara terperinci.

Buat sementara waktu tiada siapa boleh menyekat Ketua Umum PKR itu dengan ‘lawak’ dan lakonanya seolah beliau tidak ada kaitan langsung dengan lelaki dalam video itu yang beraksi sakan dengan seorang China Doll.

Sebagai Menteri Dalam Negeri,Hishamuddin andaian yang dapat dibuat ialah tentunya beliau tahu banyak maklumat hasil siasatan rapi polis keatas kes itu.

Ini lebih-lebih lagi beliau telah menyaman Anwar kerana mengaitkannya dengan video itu.

Bukan itu sahaja malah Anwar mendakwa polis cawangan khas turut terlibat.

Lojiknya kedua-dua Hishamuddin dan PDRM perlu membersihkan nama masing-masing dari dakwaan serius seumpama itu yang boleh menjejaskan kredibiliti ,mereka..

Menteri Dalam Negeri itu nampak tidak goyang langsung ketika menjawab soalan wartawan mengenai isu berkenaan selepas merasmikan mesyuarat perwakilan Umno bahagian Seremban Sabtu.

Katanya mahkamah akan mendedahkan kebenaran dan menjawab semua persoalan rakyat berhubung isu yang menyelubungi video seks itu.

Beliau berkata ramai ingin mengetahui perkara sebenar mengenai video itu dan ada yang mempertikaikan kredibiliti pihak yang melakukan siasatan, namun pendedahan mengenainya tidak boleh dilakukan.

"Kita sudah belajar, apa yang kita buat, ia akan diputarbelitkan jika didedah terlalu awal.

"Orang ramai akan dipengaruhi oleh kempen-kempen yang tidak munasabah dan akhirnya kebenaran itu tenggelam kerana persepsi yang ditanam oleh pihak-pihak yang ada kepentingan," katanya.

Hishammuddin berkata laporan mengenai siasatan itu telah dihantar kepada Peguam Negara.

Apapun ini semua juga belum lagi ambil kira pendedahan yang lebih terperinci bakal dibuat oleh trio Datuk T,khususnya Datuk Sharzly Eskay Abdullah yang wajahnya turut kelihatan dalam video itu.

Anwar hanya boleh bermain dengan kata-kata tetapi hakikatnya video aksi itu ada.Jangan lupa banyak cerita disebaliknya yang pasti menyusul bila timbul keperluan undang-undang kelak.

Siapa tahu Anwar sendiri mungkin tahu semua kemungkinan itu.Oleh itu tidak menghairan beliau jenuh ‘pusing keliling’ satu negara kebelakangan ini untuk cuba memintas persepsi yang hangat menjalar tentang video itu.

Hakikatnya apa sekalipun usaha perang sarafnya...akhirnya nanti fakta tetap fakta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH