tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 4 Mei 2011

CERITA SEX TERBARU ANWAR




Anwar menolak cabaran Datuk Shazryl Eskay Abdullah supaya bersama-sama menjalani ujian poligraf bagi memastikan beliau tidak bercakap bohong dalam isu video seks yang didakwa membabitkan dirinya.Beliau menyifatkan isu tersebut sebagai satu perkara yang tidak perlu diberi perhatian.Itu (ujian poligraf) bukan isunya,” katanya pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat (PR) di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat di sini, Selasa.

Anwar juga enggan menjawab sebarang pertanyaan yang dibangkitkan oleh pemberita mengenai ujian poligraf tersebut sebaliknya beliau membiarkan pimpinan PR menjawab bagi pihaknya.

Sementara itu, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pula menyifatkan sumpah laknat yang dilakukan oleh Shazryl Eskay Jumaat lalu sebagai sumpah yang tidak betul.

“Dia (Shazryl Eskay) sudah melakukan sumpah yang salah. Kalau sumpah mesti kena pakai hukum yang ada dalamnya (al-Quran), tapi dia tidak pakai,” katanya.

Beliau berkata, ada perkara yang lebih besar perlu diberi perhatian dan bukannya ujian poligraf tersebut.

Ditanya sama ada sumpah yang dilakukan oleh Shazryl Eskay itu sah atau tidak, Hadi yang juga Ahli Parlimen Marang berkata: “Tidak betul... tidak betul, angkat kitab sahaja tapi hukum di dalam tidak pakai.”

Pada Isnin, Shazryl Eskay telah menyatakan kesediaannya mengambil ujian poligraf bagi memastikan beliau tidak bercakap bohong dalam isu video seks yang didakwa melibatkan Anwar.

Bagaimanapun beliau menegaskan akan hanya menjalani ujian poligraf itu sekiranya Ketua Pembangkang itu turut sama menjalani ujian tersebut.

“Saya mahu prosedur itu disiarkan secara langsung di televisyen. Saya mahu dunia lihat sesiapa yang benar dan berbohong,” katanya.

Baru-baru ini, Ahli Jawatankuasa PAS pusat, Datuk Husam Musa mencadangkan agar trio Datuk ‘T’ menjalani ujian poligraf bagi membuktikan mereka bercakap benar.

Shazryl Eskay; bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik dan bekas Bendahari Perkasa, Datuk Shuib Lazim pada 21 Mac lalu mendedahkan kepada sekumpulan wartawan rakaman video kontroversi berkenaan.

Anwar kemudian membuat laporan polis menafikan bahawa beliau adalah pelaku dalam rakaman itu.

Husam yang dipetik dari sebuah akhbar berkata, Datuk 'T' perlu menjalani ujian berkenaan bagi membuktikan bahawa mereka tidak melakukan pendedahan semata-mata untuk kepentingan politik murahan mereka.

3 ulasan:

  1. oi Hadi patut nya hang offer Eskay dan Anwar sumpah depan hang. CHET ....dia je yang BETUL.

    BalasPadam
  2. skg ni kaau nak tahyat tak yah angkat jari angkat kote pun boleh bogel lagi kah kah kah ajaran pluralisme anwar

    BalasPadam
  3. BERITAHU CARA SEBENAR UNTUK SUMPAH LAKNAT AGAR DATO ESKAY DAPAT ANGKAT SUMPAH SEKALI LAGI.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH