tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 19 Mei 2011

BERITA TERBARU VIDEO SEX ANWAR


Anwar akan meletak jawatan sebagai ketua umum PKR berkuat kuasa serta merta dan akan membubarkan PKR seandainya PKR akan di haramkan oleh mahkamah.Apakah Anwar sanggup lakukan semua ini sedangkan Anwar ternyata memang gila dengan kuasa.Beranikah Anwar untuk meletakan jawatan sebagaimana rakanya Dominique Strauss-Kahn yang meletakkan jawatannya sebagai pengarah urusan Tabung Monetari Antarabangsa (IMF), berkuat kuasa serta merta. Ia susulan dakwaan kesalahan seksual yang sedang dihadapinya, ketika ini.
Peletakan jawatan itu diumumkan menerusi surat yang diedarkan Lembaga pengarah IMF, hari ini.Bagi saya Anwar tidak akan melepaskan jawatanya kerana kuasa adalah segalanya bagi Anwar dan selagi tidak mendapatnya Anwar akan lakukan apa sahaja sebagaimana dengan janjinya 16 September.

Dalam pada itu Polis Diraja Malaysia (PDRM) tidak akan tunduk kepada desakan mana-mana pihak supaya mendedahkan identiti pelaku dalam video seks yang didakwa mirip ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata, polis berpegang kepada peruntukan undang-undang dan peraturan serta tidak akan terpengaruh dengan mana-mana pihak...
Beliau memberitahu pemberita demikian di Istana Abu Bakar di sini hari ini semasa ditemui selepas mengetuai 155 penerima darjah kebesaran negeri Pahang sempena ulang tahun keputeraan Sultan Pahang, Sultan Ahmad ShahKhalid berkata, tiada keperluan daripada segi undang-undang bagi polis mendedahkan perkara itu.

"Banyak kali saya dah beritahu mengenai perkara ini, saya pun tak faham kenapa orang ini tak faham-faham bahawa tidak ada peruntukan undang-undang yang membolehkan kita membuat pendedahan. Jadi kalau undang-undang tak benarkan, tak bolehlah," katanya ketika diminta mengulas desakan sesetengah pihak supaya polis segera mendedahkan identiti pelaku itu.

7 ulasan:

  1. ingin mati Syahid....!!Khamis, 19 Mei, 2011

    HARAP SANGAT PAS DAN UMNO BERSATU...MALU LIHAT BANGSA SENDIRI BERGADUH..PAS DAN UMNO BOLEH BERSATU...INSYALLAH...SAMA2 KITA BERDOA...!

    BalasPadam
  2. xde peruntukan undang2???
    lemah n lembab betol pengubal undang2 nih...
    banyak tido dan makan gaji buta la agaknya..

    BalasPadam
  3. Blogger taukeh Ikan tak bagi saya komen pasal UMNO Lembu...saya nasihat dia suruh tukar nama Blogger taukeh Babi..sebab hampir semua pemimpin UMNO APCO perangai macam binatan tu laa.keh...keh

    BalasPadam
  4. UMNO diharamkan olih Pressiden UMNO Mahathir Firaun tahun 1987.Dihidupkan semula tahun 1988..timbul lah team A&B.UMNO yang sekarang adalah UMNO APCO Yahudi...itu pun tak faham ...bangang betul orang UMNO termasuklah blogger bodoh UMNO Lembu Shahrizat....hoi komen laa tentang FIDLOT ....rasuah memanjang..

    BalasPadam
  5. lu orang jangan nak lawak laa..orang cina cakap ini UMNO bodo macam babi..babi bolo..ada faham.Lagi banyak lu cakap...lu nampak lagi...banyak bodo.

    BalasPadam
  6. orang semua tau.. mau jatuh orang guna isu sex...lain isu tak ada sebab itu orang tak ada rasuah macam pemimpin UMNO..UMNO..perempuan,arak,judi,rasuah juta-juta,bawa lari anak raja,hina raja,tabalkan raja sendiri kat Kelantan,rampas kuasa negeri Perak...banyak lagi laaaa...segala macam maksiat,tipu undi,pengundi hantu (United Myanmar Nepal Organisation)....ni kerja UMNO APCO.

    BalasPadam
  7. Mampos laaa UMNO sial anak haram jadah

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger