tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 5 Mei 2011

VIDEO SEX:ANWAR JANGAN TAKUT


Fakta tetap fakta.Sebab itu Datuk Sharzly Eskay Abdullah nampaknya tidak ‘goyang’ langsung semasa berdepan dengan wartawan selepas beliau memberi keterangan mengenai kekecohan di Masjid Bandar Baru Sentul Jumaat lalu di Balai Polis Kepong,Kuala Lumpur Rabu.


By hook or by crook…ia akan keluar,” kata bekas teman karib Datuk Seri Anwar Ibrahim itu (gambar diatas waktu zaman mesra bersama) mengenai langkahnya hendak membuka lebih banyak pekong tentang Ketua Umum PKR itu selepas ini.


Kerja bodoh budak-budak Angkatan Muda Keadilan yang cuba gertak dan mematahkan semangatnya dengan buat kecoh dalam ruang sembahyang masjid itu juga membuatkan orangramai semakin nampak jantan betina mereka.


Bukan saja Eskay malah semua orang bertanya apa halnya mereka sibuk sampai buat kecoh hendak menghalang seseorang yang nak buat sumpah laknat.Senang cakap bukannya Eskay gari tangan Anwar paksa masuk masjid itu bersumpah dengannya.


"Saya pergi ke sana bersumpah bukan untuk melaknat dia (Anwar), tapi melaknat diri saya sekiranya saya membohong.


"Jadi kenapa halang saya sehingga membuat kecoh dalam masjid," kata Eskay tentang kejadian itu.


Bagaimana pula tentang soal Qazaf yang dituntut oleh Anwar dan orang-orangnya agar ikut undang-undang syariah. Kata Eskay beliau tidak pernah menuduh Anwar melakukan zina.


"Saya tak pernah tuduh Anwar berzina...saya cuma timbulkan persoalan ADAKAH ITU ANWAR, kemudian anda yang tentukan sendiri kerana anda ( wartawan) lebih mengenalinya," katanya.


alt

.
Tindak tanduk macam orang hilang akal budak-budak AMK ini juga dilihat tidak lebih usaha buat bising guna air liur saja untuk melawan fakta yang sudah ada di depan mata.


Faktanya tentulah video seks itu sendiri yang dinilai oleh kebanyakan mereka yang kenal lama Anwar - sebiji dia,jam Omega yang tertinggal di lokasi dan SMS minta Eskay simpan jam.


Ini mungkin belum masuk berbagai cerita lebih terperinci bagaimana mereka ke tempat itu,keterangan pelacur China dan lain-lain yang berkaitan.


Mengenai sampel DNA yang diberikan kepada polis minggu lalu,Eskay menjelaskan ia ada kaitan dengan jam Omega.


"Saya pegang jam itu, mungkin DNA saya ada pada jam itu," katanya.


Menjawab keraguan tentang lokasi aksi seks itu kerana adanya tulisan bahasa Thai pada klip video,beliau mengesahkan lokasinya di Malaysia.


Tentang pelacur China itu pula,Eskay menafikan beliau yang membekalkannya.Namun tidak mahu ulas panjang kerana kes itu masih dalam siasataan polis.


Bagaimana pula tentang hasil siasatan polis sendiri yang pengumuman rasmi mengenainya dinanti-nantikan oleh semua orang.


Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar sendiri baru-baru ini memberitahu polis sudahpun mengenalpasti lelaki dalam video itu dan bukti mengenainya mencukupi.


Anwar dan orang-orangnya boleh terus menyuburkan cogankata – konspirasi – namun hakikatnya fakta tetap fakta.


Seperti juga Datuk Nalakarupan dulu,bodoh sangatlah kalau Anwar tidak tahu Eskay yang sudah mengaku secara terbuka menjadi ‘ tukang atur’ untuknya ternmasuk di Thailand boleh membongkar macam-macam.


Sebenarnya ramai yang cukup hairan mengapa sampai hari ini Anwar tidak berani sentuh langsung Eskay secara peribadi atau lebih dari itu menyaman beliau.


Ada yang membuat andaian ini semata-mata kerana beliau hendak mengelak mengesahkan fakta bahawa mereka memang rapat...sekalipun gambar-gambar masa lampau yang tunjuk mereka rapat sudah tersebar.


Sebab itu Anwar sentiasa mengelak bila wartawan tanya tentang Eskay termasuk yang terbaru Selasa mengenai kenyataan Eskay hendak membuat berbagai pendedahan lagi tentangnya.


Kata orang silap cakap banyak lagi yang akan terbarai.


Ini tentunya masalah ‘tahu sama tahu’.


Kata Eskay beliau hendak tunggu lepas polis umum siapa lelaki dalam video itu dulu barulah akan mengorak langkah.


Yang pasti banyak lagi cerita-cerita menarik yang kini masih dalam ketegori AKAN DATANG.


Siapa tahu mungkin nanti tak cukup air liur di pentas ceramah untuk membersihnya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH