tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 12 Mei 2011

WAN AZIZAH AKUI DIRINYA TERSEKSA KERANA ANWAR


Demi suami yang tak serik serik Wan Azizah menggesa semua pihak untuk berhenti dari berterusan memfitnah suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Menjawab pertanyaan wartawan, beliau berterus terang merasa terseksa dan tidak sanggup lagi berhadapan dengan tohmahan dan cercaan yang dilemparkan.

"Memang cukup menyedihkan. Kalau hendak serang, janganlah serang saya atau anak-anak. Lawanlah melalui isu, bukan menyerang secara peribadi."

"Walau apapun berlaku, kita sebagai wanita dan isteri tetap kena bela suami. Ia satu pahala yang sangat besar ganjarannya. Bila kita difitnah, kita dapat pahala" ujar Datin Seri Wan Azizah.

Beliau juga kesal dengan kenyataan sesetengah pihak yang memintanya untuk bercerai daripada Datuk Seri Anwar Ibrahim. Datin Seri Wan Azizah menyelar perbuatan tersebut sebagai mahu merobohkan masjid yang telah dibian sejak sekian lama.

"Saya cukup sedih dan sebak dengan kenyataan sedemikian. Anwar suami saya. Saya lebih kenal dia siapa kerana kami telah hidup bersama berpuluh tahun lamanya. Saya tahu itu bukan Anwar," katanya.

2 ulasan:

  1. kami simpati...kalau anwar orang biasa2 aje benda ni tak jadik hal apa apa pun
    akan tetapi disebabkan si pengkhianat in sudah mengancam bangsa dan ugama nya sendiri perlukah kami berdiam diri
    sedangkan anwar bebas kesana kemari memfitnah orang lain....akai ada ka??
    Siapa yang mulakan fitnah jahat dan rekayasa jahat dan jijik kalau bukan Anwar di zaman reformasi....mana perginya pro-reformasi yang dulu?
    Sebab mereka dah tak mau jadi barua fitnah anwar....akai ada ka?
    ......renung2 kan dan selamat beramal

    BalasPadam
  2. wan azizah sepatutnya berfikir..ini soal maruah keluaraga dan keturunan cucu cicitnya...
    wan azizah jangan ashik mengatakan ini semuaa fitnah..fitnah...fitnah...
    bukalah mata...nagaimana ini semua adalah benar..masihkah nak mempertahankan lagi...
    bagaimana anak cucu cicit yang akan datang, kalau terdiri daripada orang2 yang berahlak mulia mengatakan mengapa nenek masih mempertahankan dan bersekongkol dengan atok.....inilah masanua untuk membuat kepetusan dan pilihan yang drastik untuk membersihkan keluarga...jangan hitamkan perjalanan hidup keturunan yang dah nampak hitam..jangan terlalu keduniaan...fikir2kan lah

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger