tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 6 Mei 2011

BANDARAYA KUALA LUMPU BERGEGAR OLEH DEMONTRASI VIDEO SEX ANWAR




Sekali lagi Bandaraya Kuala Lumpur di gegarkan oleh puluhan ribu penyokong reformasi Anwar yang membantah video sex Anwar.Seperti biasa hari ini adalah hari jumaat maka tempat yang sesuai untuk mengadakan protes video sex ini adalah di kawasan masjid negara.Puluhan ribu telah membanjiri kawasan Masjid negara bagi memberi sokongan pada Anwar yang juga seorang pelakon video sex.Memang tidak di nafikan begitu ramai yang setia dengan Anwar sehinggakan mereka rela di tahan hanya untuk menunjukan kesetiaan mereka pada si pejubur itu.

Tapi dari sumber yang dapat diterima hanya tidak sampai 40 orang yang menyertai perhimpunan itu.

Kalau ini nak dijadikan kayu ukur... Datuk Seri Anwar Ibrahim dan budak-budaknya perlulah memikir strategi berbagai cara lain untuk meyakinkan orangramai lelaki dalam video seks itu bukan dirinya.

Bunyinya masa publisti hendak menganjur demo bantah fitnah video seks di depan pejabat Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) berhampiran Masjid Negara lepas solat Jumaat hari ini memang gah.

Banyak NGO dan para penyokong Pakatan Rakyat digembar gembur sudah sepakat nak sertai demo itu sebagai tanda solidariti rakyat di belakang Anwar.

Namun pada waktu tengahari hari sebelum solat beberapa orang budak-budak PKR kelihatan terkial-kial cuba mengajak jemaah yang masuk ke masjid untuk menyertainya.

Jemaah kelihatan tidak pedulikan mereka.

Selepas waktu solat pula boleh dapat dikira jumlah yang menyertai demo mereka ketika mula berkumpul.

alt

Adalah kira-kira 40 orang yang melalak sambil bawa sepanduk.Itupun termasuk beberapa warga emas malah ada dua orang wanita separuh usia turut serta.

Masjid Negara sering dijadikan medan untuk tarik sokongan.

Para jemaah lain hanya melihat dari jauh gelagat mereka yang beraksi depan jurukamera dan wartawan yang meliputi demo ciput itu.

Ada peserta yang nak tunjuk marah buat sampah koyak dan pijak akhbar Utusan di situ.Mereka juga jerit Reformasi, Tolak Fitnah dan Hidup Rakyat.

Mereka kemudiannya berarak ke pejabat JAWI untuk serah memorandum. Sebelum itu, pemuda PKR yang berucap memaklumkan perhimpunan itu adalah untuk serah Memorandum Hari Amarah Rakyat.

Namun ambil kira yang sertai demo itu boleh kira dengan jari, tak langsung tunjuk amarah rakyat sebalikya undang amarah orang ramai dan jemaah masjid yang mahu beredar tetapi terganggu perhimpunan itu.

Wakil mereka Mohd Azmi Abdul Hamid kemudian dibenarkan polis naik ke pejabat JAWI untuk serah memo kepada Timbalan Pengarah Abdul Murat Wahab.

Untuk rekod sekitar jumlah itu jugalah yang buat kecoh di Masjid Bandar Baru Sentul Jumaat lalu kerana nak sekat Datuk Sharzly Eskay Abdullah laksana sumpah laknat.

3 ulasan:

  1. wahai umat melayu yg masih setia dgn Anuar Laknattullah...jangan Jadi BODOH SOMBONG ! Sia sia saja korunk dok nak bela Anu ar ! cuba pikir bagi waras skit...dah tua2

    BalasPadam
  2. wah diorang ni buat overtime setiap jumaat nampaknya...berapa riban la Pak sheikul china doll bayar depa

    BalasPadam
  3. kahkahkah...lawak terhebat. Hari amarah rakyat konon!

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH