tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Ahad, 1 Mei 2011

VIDEO SEX ANWAR:BOLEH JADI GILA MACAM NI


Apa orang nak tuduh dan kata,biarkan la...Bagi Anwar ketawa adalah penawar yang terbaik baginya.Apa yang menakutkan nanti lama lama jadi kebiasaan dan lama lama dah jadi mereng pulak.Kalau tak semena mena je asyik ketawa kan itu makna nya dah tak betul.Gila ni macam macam gila ada.Kita memang dah tahu yang kegilaan Anwar adalah membontot dan melayari bahtera bersama Cina Doll.Bak kata Datuk Eskay............Saya kenal sangat dengan Anwar ni..Kerana itulah Datuk Eskay berani untuk melakukan sumpah bahawa lelaki dalam rakaman video seks yang didedahkan oleh beliau itu adalah Anwar Ibrahim.Beliau sedar akan azab yang bakal dilaluinya di hari akhirat kelak jika tuduhan tersebut adalah fitnah, tetapi beliau yakin dia berada di pihak yang benar.

Bagi Anwar pula beliau sanggup untuk menipu isterinya sendiri hanya untuk menyelamatkan sifat buruknya itu di ketahui oleh Wan Azizah.Kerana itulah Anwar sanggup untuk lakukan apa sahaja bagi menyelamatkan dirinya dari di ketahui oleh semua orang.Jadi jalan terbaik bagi Anwar menafikan semua tuduhan padanya adalah dengan membalas sumpah laknat Datuk Eskay seperti mana yang di syorkan oleh mufti Perlis.Anwar di nasihatkan jangan asyik nak ketawa kerana takut nanti akan membawa kepada gila kalau dah asyik ketawa je.

Bagi saya walaupun walaupun pelbagai bukti semakin jelas tidak menyebelahinya namun Anwar tidak mahu menunjukkan tanda-tanda hendak mengalah. Sebaliknya demi cita-cita politiknya untuk menjadi Perdana Menteri, Anwar mempertaruhkan segala-galanya demi mempertahankan dirinya.Anwar tidak mahu mengambil jalan mudah iaitu meletakkan jawatan dan berundur sekali gus untuk mententeramkan kembali arena politik negara. Sokongan membuta tuli yang diberikan oleh pemimpin-pemimpin DAP dan Pas pula memberikan semangat kepada Anwar untuk terus bersandiwara.Bagi Anwar sejak tahun 1998, beliau sentiasa menganggap dirinya suci dan bersih, jauh daripada dosa-dosa yang dikaitkan dengan dirinya. Kepada Anwar, apa juga tuduhan yang dilemparkan terhadapnya adalah konspirasi, fitnah dan mainan politik yang amat menjijikkan.

Walaupun pada tahun 1998 hingga 2004, Anwar berjaya mempengaruhi ramai orang untuk mempercayai hujah tersebut tetapi sekarang suasana sudah berbeza.Satu demi satu tuduhan yang dihadapinya memungkinkan ramai yang berfikir semula apakah ia benar-benar satu konspirasi atau begitulah wajah sebenar Anwar yang dianggap isterinya, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail sebagai anugerah tuhan.Sebab itulah ceramah-ceramah Anwar semakin hari semakin kurang sambutannya walaupun Anwar berucap dengan penuh nada amarah. Yang mengangguk dan bertepuk tangan di hadapannya adalah terdiri daripada insan-insan yang seolah-olah sudah ditutup pintu hati mereka untuk melihat kebenaran.

Apa yang menjadi persoalannya ia kejujuran Anwar yang cuba mengangkat dirinya sebagai pembela rakyat sejati dengan sokongan rakan-rakan sekutunya seperti DAP dan Pas. Jika Anwar benar-benar mementingkan kehidupan rakyat, beliau tidak akan mengheret mereka untuk turut sama-sama terjebak dalam dakwaan moral yang dihadapinya.

JADI MARILAH SAMA SAMA KITA FIKIRKAN APA GUNANYA KITA SOKONG ORANG SUDAH TERBUKTI BEGITU RENDAH SIFAT MORALNYA HANYA KERANA MAHUKAN KESERONOKAN DUNIA.

KEPADA ANWAR JANGAN KERANA INGIN MENGHILANGKAN TEKANAN JANGAN BUAT KERJA BODOH DENGAN ASYIK KETAWA....TAKUT NANTI BUAT GILA PULAK.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger