tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 6 Mei 2011

ANWAR GUNAKAN PAS UNTUK CUCI DIRINYA


Apa sudah jadi dengan Pas sekarang?Apakah Pas berjuang hanya untuk membersihkan tompok tompok kekotoran yang ada pada Anwar yang di buat sendiri oleh Anwar???Benarkah Pas adalah sebuah parti yang membela nasib rakyat???Rasanya tidak juga,Lihat sahaja di Kelantan dimana rakyat terutama orang Asli di pinggirkan arus pembangunannya oleh Kerajaan Nik Aziz.Kerana itulah semasa PRK di Galas Pas kalah angkara kerajaan Pas tidak melayan orang Asli di Galas.

Dalam kes video sex Anwar Pas telah di tugaskan oleh Anwar untuk membersihkan Anwar dan maka itu di kesempatan inilah Pas telah gunakan mimbar mimbar masjid,kuliah agama untuk menghentam siapa sahaja yang menyentuh diri Anwar.Pas memberi berbagai alasan berhubung sumpah laknat yang telah dilakukan oleh Datuk Shazryl Eskay Abdullah baru-baru ini.Tapi perkara ini telah menjadi buah mulut sehingga ke segenap pelosok negara. Dulu digemparkan sumpah oleh Mohd. Saiful Bukhary, maka macam-macam hukum, fatwa terkeluar dengan hujah berbagai-bagai sehingga fatwa dari Mesir.Perkara ini jadi sekali lagi dan ilmuan agama termasuk ahli berkepentingan politik memberi berbagai alasan mengenai kesalahan sumpah Shazryl Eskay dari sudut Islam.


Maka hampir setiap malam pada ceramah-ceramah agama di masjid terutama masjid yang dikuasai parti pakatan pembangkang akan menghentam atau mencerca si pelaku sumpah laknat itu.Bahkan lebih teruk apabila kerajaan dan Shazryl Eskay dikatakan cuba memfitnah, berkonspirasi terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.Begitu juga ceramah-ceramah politik yang tidak habis-habis dikatakan fitnah atau cerca yang keterlaluan.Yang menariknya, Pas ini lebih pandai membawa cerita dan fatwa berbanding PKR. Mereka sanggup menuduh yang Shazryl Eskay fasik, jahil dan lain-lain.Tetapi cara tindakan Anwar yang sentiasa berdolak-dalih, membuat orang terfikir, kalau tidak bersalah buat apa gentar, sahut sahaja cabaran.

Bak kata orang Anwar yang sedap sedap menjubur gadis cina ,Pas yang terpaksa menjadi tukang basuh diri Anwar....Pada Pas bawa la berfikir....apa guna pertahankan orang yang begitu sifat peribadinya...Apakah Pas sudah lupa bila MAT sABU gelarkan Anwar adalah AL JUBURI..Jadi kenapa sekarang begitu bersemangat untuk pertahankan Anwar?

1 ulasan:

  1. sekiranya pas benar-benar mahu menyelamatkan anwar pas sepatutnya tak payah buat ceramah panjang-panjang hurai lebar-lebar tentang kesalahan datuk eskay dan libatkan kerajaan sekali. pencermah pas sepatutunya suruh setiap jemaah buat solat hajat dan bacaan yasin, kemudian doakan agar PELAKUN YANG MENYAMAR DSAI itu musnah dan dilaknat allah. kerana akibat keberanian PELAKUN YANG MENYAMAR sebagai dsai inilah maka adanya vidio lucah. suruhlah setiap masjid dan surau yang dikuasai pakatan rakyat buat amalan ini. jadi tidaklah anda menfitnah datuk eskay dan kerajaan. sebaliknya menyelamatkan dsai, datuk eskay dan kerajaan, yang musnah dan dilaknat allah ialah PELAKUN YANG MENYAMAR sebagai dsai.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH