tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 10 Mei 2011

DARI PELIWAT KE PELAKON SEX DAN TERKINI JADI PENGARAH DRAMA PEMBUNUHAN



Berbagai cara Anwar lakukan untuk meraih simpati rakyat.Tapi rakyat sudah kenal siapa diri Anwar sebenarnya.Begitulah sikap Anwar yang dari sejak dulu lagi memang suka pada yang pelik pelik.Tak payah nak sebutla apa yang tiada pada diri Anwar.Siapa yang tak kenal Anwar??Anwar boleh buat apa sahaja.Tapi kita takut juga kerana sudah terlalu banyak masaalah dan tekanan takut nanti Anwar akhirnya akan ikut cara macam Beng Hock selesai masaalah.Tapi Anwar tukar skrip lain dengan mendakwa yang dirinya diancam dengan merosakan brek keretanya.

Yang terbaru Anwar telah mengarahkan pemandunya berhubung usaha untuk membunuh majikannya dengan cuba merosakkan sistem brek kereta Mercedes Benz dipandunya, bulan lalu.

Laporan polis dibuat di balai polis Tropicana di sini petang ini oleh pemandu Anwar (gambar), Abdullah Sani.

Ketika kejadian kata Abdullah Sani, dia dan seorang pembantu Anwar iaitu Mohd Nurol Sayah baru sahaja mengambil isteri Anwar Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor, Faekah Husin dari satu majlis PKR di Chemor dekat Ipoh.

Beliau juga amat khuatir tentang keselamatan dirinya dan ketuanya, oleh itu berharap polis akan menjalankan siasatan dengan segera.

Di luar balai polis, wakil Lawyers for Liberty Murni Hidayah Anuar yang menemai Abdullah Sani berkata, dia membuat laporan kira-kira sebulan selepas kejadian kerana mereka menunggu laporan siasatan mekanik.

Abdullah Sani berkata, dia pernah memeriksa sistem brek kereta itu Oktober lalu dan tidak mengesan sebarang kekurangan pada kenderaan itu.

1 ulasan:

  1. Tuesday, May 10, 2011
    Fitnah Video Lucah, Exco Pemuda UMNO simpati dengan Anwar..

    Rupa-rupanya ada juga Exco Pemuda UMNO Malaysia yang masih mengharapkan Anwar Ibrahim akan menjadi Perdana Menteri Malaysia.

    Biarpun mereka ini memakai baju UMNO dan kelihatan seperti orang UMNO, bahkan sangat serakah untuk perut dan tembolok, tetapi hati, jiwa dan perasaan mereka adalah untuk Anwar Ibrahim.


    Penularan wabak video lucah yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim menjadi indikasi utama tahap perjuangan puak-puak ini.

    Dalam mesyuarat Pengurusan Exco Pemuda yang diadakan baru-baru ini, terkeluarlah cerita tentang video tersebut.

    Secara automatik, terluncurlah keluar ayat-ayat simpati kepada Anwar dan pada masa yang sama, mengutuk Najib Abdul Razak dengan ayat-ayat yang sama seperti yang dituturkan oleh Anwar Ibrahim!!!

    Mungkin perasaan simpati mereka kepada Anwar bolehlah diterima kerana ia melibatkan maruah, tetapi apabila ayat-ayat yang dikeluarkan itu sama seperti ayat-ayat Anwar Ibrahim dan sasaran mereka pula adalah Najib Abdul Razak, rasa-rasanya ada benda besar yang sedang berlaku dalam Pemuda UMNO Malaysia. Apatah lagi, Pemuda UMNO Malaysia sekarang ini tidak ubah seperti pondan yang cuba mengepit kemaluannya di celah kangkang!!!

    Disebabkan itulah juga, Pemuda UMNO Malaysia seringkali dilihat seperti gunting dalam lipatan yang bukan sahaja tidak mampu bekerja untuk UMNO, sebaliknya terlalu berjuang untuk mendapatkan jawatan bagi Ketuanya!!!

    Anehnya, puak berkenaan masih lagi berada di dalam UMNO. Sedangkan seharusnya mereka melepaskan jawatan atau meninggalkan UMNO untuk menyertai Anwar Ibrahim secara terang-terangan, bukannya seperti pondan bacul. Yang sahihnya, cara serampang dua mata yang diamalkan sekarang, diharapkan mampu memberi keuntungan maksima kepada mereka.

    Dengan kata lain, kalau Pakatan Rakyat menang, mereka akan segera menyeberang. Kalau UMNO-BN menang, mereka akan mendabik dada bahawa segala kemenangan itu adalah hasil kerja mereka.

    Sepenuhnya sila baca di The Flying Kick (Blog Pro UMNO)

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH