tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 15 Jun 2009

UMNO PAS:NIZAR KURANG AJAR!!!!!!!!!!!!!

Baru pertama kali memasuki dewan rakyat Nizar sudah menunjukan sikap kurang ajarnya dengan membuat perkara yang bodoh.Inilah sikap Nizar yang hanya untuk mencari publisiti murahan agar rakyat akan melihat beliau sebagai hero.Nizar seharusnya menghormati Institusi dewan rakyat kerana didewan ini lah undang undang digubal.Mungkin ini kali pertama Nizar hadir kedewan rakyat Nizar Mahu menunjukan kebodohannya pada semua rakyat Malaysia.

Kenapa perlu Nizar membawa masaalah Perak hingga ke dewan rakyat.Ini menunjukan Nizar bukan lah pemimpin yang tahu menghargai sumbangan rakyat yang memilihnya sebagai ahli parlimen Bukit Gantang.Sebenarnya Nizar hanya menuruti titah perentah sekutunya Dap agar menjadi dalang Dap yang mungkin merasa tidak selesa untuk memulakan kerja bodoh itu.

Memang wajar Nizar dihalau keluar dewan agar pemimpin yang hanya pentingkan diri sendiri ini akan memahami undang undang ketika berada didalam dewan rakyat.Dewan rakyat bukan Pasar yang boleh kita menjerit jerit dan Nizar dan rakan rakan nya harus menghormati peraturan mesyuarat Dewan Rakyat. Parlimen Malaysia tidak membenarkan wakil rakyat memakai lilitan kepala atau lengan ketika memasuki Dewan Rakyat.Mungkin sikap bodoh Nizar beliau membuat kacau didalam dewan rakyat.

Pada Nizar jangan berlagak sebagai seorang samseng.Mungkin kerana sikap dirinya yang terlalu tidak ada pertimbangan diri membuat rakyat sudah muak dengan perangainya yang hanya membuat kerja gila.Dengan satu persatu kerja gila yang dibuatnya rakyat sudah faham yang Nizar sebenarnya seorang yang sudah tidak menghiraukan lagi soal rakyat yang mahu bersandar harapan padanya.Inilah akibat terlalu memberi kan harapan pada orang yang tidak tahu menghargai harapan rakyat.

Akhirnya rakyat yang rugi bila harapan rakyat Bukit Gantang untuk melihat wakilnya menyampaikan permasaalahan rakyat dibuang oleh Nizar dengan perangai bodoh dan sikap kurang ajarnya pada institusi dewan rakyat.

PADA RAKYAT BUKIT GANTANG INILAH HASIL BILA MEMILIH PEMIMPIN YANG BODOH DAN DANGKAL...HANYA TITAH PERENTAH DAP YANG DITURUTI NIZAR...RAKYAT YANG MEMILIHNYA DIABAIKAN.MARILAH KITA RENUNG RENUNGKAN....LU PIKIR LA SENDIRI

6 ulasan:

  1. Nizar baru melaungkan Bubar DUN Perak dah dikatakan kurang ajar. Tetapi UMNO bersama-sama rakan daripada Jabatan Bunuh Tanpa Sebab Gadis Mongolia (PDRM) yang merogol dun Perak tidak pula dikatakan kurang ajar. Jadi nampak sangat UMNO 1985 (UMNO Mahathir) ini kurang ajar daripada UMNO 1946 (UMNO Onn). Lagi teruk bekas ketua UMNO 1985 kurang ajar dengan Tuan dia sendiri iaitu Allah swt dengan menghina Rasulullah saw, Al-Quran dan hukum Allah. Rasa-rasa awak Mahathir nanti mati jika tak bertaubat, dia akan jadi macam kamal antartuk, tanah tak terima jasad beliau dan akhirnya mayat beliau ditimbus dengan batu dalam sebuah gua. Kubur zaman orang dulu2 jaa

    BalasPadam
  2. lu pikir la sendiri kamal..

    BalasPadam
  3. Memang elok kurang ajar kepada UMNo si barua wal celaka wal bodoh wal bangang ni

    BalasPadam
  4. UMNO BABI, SIAL, munafik, barua

    BalasPadam
  5. Dia tak kureng ajar, cuma dia tersilap masuk dewan, dia & geng dia ingat dia org kat palimen Taiwan ke atau korea. Rupe dan perangei pun seropa.

    BalasPadam
  6. NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK
    NIZAR RAJA BARUA DI PERAK

    BARUA KEPADA BABI DAN ANJING DAP

    AKAI ADAKA?

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH