tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 4 Jun 2009

UMNO PAS:MB KEDAH DIMINTA SIASAT LAPORAN PEGAWAINYA KAWIN ISTERI ORANG

Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak diminta menyiasat kesahihan dakwaan sebuah laman blog kononnya seorang pegawai khasnya berkahwin dengan isteri orang.

Naib Ketua Pemuda Umno Kedah Haris Che Mat memberitahu pemberita hari ini bahawa pergerakan itu mengesan dakwaan berkenaan dalam satu blog barubaru ini.

Katanya walaupun dakwaan laporan itu diperoleh daripada sumber yang boleh diragukan, Pemuda Umno memandang serius isu itu kerana ia melibatkan seorang pegawai kanan kerajaan.

"Kita merasakan ia bukan sahaja menyalahi hukum syarak dan undang-undang jenayah syariah yang secara tidak langsung membabitkan imej, maruah serta nama baik kerajaan negeri pimpinan PAS.

"Perkara ini tidak patut berlaku, kerana pimpinan Pas memperjuangkan Islam dan menjadikan Islam sebagai landasan politiknya, dan sekiranya benar berlaku, Menteri besar perlu bertanggungjawab," kata Haris.

Mengikut laman blog bertarikh 26 Mac lepas, pegawai berkenaan telah bernikah dengan seorang wanita yang masih merupakan isteri orang selepas wanita itu tidak mendapat nafkah selama lapan bulan daripada suaminya

2 ulasan:

  1. PAS sememangnya tidak bijak berfikir kerana dipergunakan oleh DAP untuk mencabar kuasa raja dan menraik keistimewaan hak orang melayu.Kerana tamakkkan kuasa,Nizar bagai monyet yang dijanjikan pisang oleh DAP dan sanggup membuat apa saja sehingga tidak menunjukkan tatasusila orang melayu serta sebagai orang islam.Nik Aziz dengan kuat menentang kerjasama dengan UMNO tetapi dengan rela bekerjasama dengan DAP yang ternyata mempunyai agenda tersembunyi dan mereka tahu orang melayu PAS adalah bodoh,seperti yang ditunjukkan sekarang. Kalau Elizabeth Wong yang terlibat dengan skandal seks adalah dari BN,orang tua nyanyuk ini akan mengutuk dan menghina habis-habisan.Oleh kerana beliau dari PKR,orang tua gatal ini sanggup berjumpa dengan Elizabeth Wong dan membiarkan betina ini menghina budaya melayu dengan memakai baju kurung dan tudung dimana orang yang tidak bermoral speerti ini tidak layak memakai pakaian yang melambangkan kesucian dan kesusilaan. Kenapa tidak pakai saja cheongsam semasa jumpa orang tua PAS ini?Ternyata PAS akan menghancurkan masa depan orang Melayu dengan sifat hipokritnya.DAP sedang tertawakan gelagat orang Melayu PAS yang tidak ada akal.

    BalasPadam
  2. Pas Menang UMNO KALAH

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH