tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 11 April 2011

AKHIRNYA AZIZAH JADI PENIPU HANYA UNTUK MEMPERTAHANKAN SIFAT BURUK ANWAR





SAPA NAK HUBUNGI ANWAR
Ramai rakyat Malaysia sebenarnya percaya Azizah seorang yang jujur dan boleh di percayai kata katanya tapi sejak timbulnya kisah liwat dan sex Anwar ,Azizah terpaksa menipu seluruh rakyat Malaysia hanya untuk mempertahankan segala keburukan Anwar yang terbukti menjijikan itu.Oleh itu amat wajar mereka berdua menjalani ujian pengesanan bohong dalam isu rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang.Cara begini merupakan cara yang terbaik bagi Anwar dan Wan Azizah membersihkan nama bagi membuktikan mereka tidak bersalah memandangkan banyak kenyataan mereka bercanggah.

Keadaan itu sudah menjadi masalah besar kepada mereka. Ini yang menimbulkan persoalan terutama dikalangan ahli PKR dan di kalangan ahli Pakatan Rakyat seluruhnya.Wan Azizah sepatutnya mengambil peluang untuk membersihkan nama dan imej suami serta maruah keluarganya.Jika tidak janganlah hanya tahu menyalahkan pihak lain kerana mereka sendiri yang tidak mahu menampilkan kebenaran.Wan Azizah sebenarnya mempunyai peluang untuk membuktikan Anwar bukan seorang pelakon sex sekiranya Wan Azizah bersetuju untuk menunjukan jam omega Anwar yang sekarang menjadi isu besar bagi seluruh rakyat.

Rakyat mahukan kebenaran tapi Wan Azizah terpaksa mereka mereka cerita bagi menyelamatkan Anwar dan ini sudah tentu membuatkan rakyat bosan dengan segala fitnah mereka yang mendakwa semua apa yang menimpa mereka adalah konspirasi untuk memusnahkan politik mereka dan pakatan rakyat.Rakyat juga sudah tidak dapat menerima segala apa sahaja yang di sangkal oleh Anwar dan Azizah kerana Anwar dan Azizah tidak berani untuk mengangkat sumpah laknat untuk menegakkan kebenaran.Rakyat sebenarnya mahu Wan Azizah bersumpah demi kebenaran kerana Allah.Tiada apa yang hendak ditakutkan bersumpah jika kita benar. Tidak perlu menuduh pihak lain yang semua ini adalah konspirasi.

Rakyat sebenarnya tidak mahu mendengar segala rekaan cerita Anwar dan Azizah dan seluruh rakyat kini hanya mahukan kebenaran daripada Wan Azizah dan Anwar terutama dalam isu video tersebut.Keengganan Wan Azizah untuk menegakkan kebenaran sebenarnya menimbulkan keraguan dan tanda tanya banyak pihak dan ianya dilihat seolah-olah Azizah cuba untuk menyembunyikan kebenaran berhubung siapa sebenarnya Anwar.

Sikap Wan Azizah yang berdolak-dalik mengenai kewujudan jam tangan itu menyebabkan ahli parti dan pengikutnya meragui kenyataan beliau.Seluruh rakyat hairan dengan sikapnya itu. Beliau sepatutnya membuat tindakan supaya penyokongnya tidak meraguinya.Banyak pihak meminta secara baik agar menunjukkan jam tangan itu. Jadi beliau tidak perlu menolak jika jam itu benar-benar ada padanya kerana jika Wan Azizah sedia menunjukan jam itu ada di dalam simpananyan sudah tentu ini akan melegakan seluruh rakyat dan sudah tentu rakyat dapat menilai kemungkinan bukan Anwar di dalam klip video sex itu.

Seperti Wan Azizah yang melenting bila diajukan jam omega itu Anwar juga melenting bila di soal akan jam omega itu. Anwar dilihat tidak mampu mengawal emosi pada satu sidang akhbar di sebuah hotel di sini apabila ditanya mengenai jam tangan tersebut.Beliau sebaliknya menyalahkan media kerana bertanyakan soalan itu yang disifatkannya tidak ada kaitan dengan sidang akhbar yang diadakan.Kenapa jam ini ada kaitan dengan sidang akhbar ini? Isteri saya telah menjawab mengenai isu ini. Mengapa saya perlu jawab, nanti anda akan tanya pula sama ada saya mengunjungi hotel dan hotel mana,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH