tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 8 April 2011

PANDAINYA WAN AZIZAH NASIHAT ORANG,PATUT AZIZAH NASIHATKAN ANWAR




Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menasihati calon Bebas bagi kawasan DUN Padungan Dominque Ng Kim Ho supaya menarik diri daripada bertanding dalam pilihan raya negeri Sarawak 16 April ini.

Beliau berkata ini memandangkan Ng telah bersetuju untuk menyokong dan berkempen bagi pembangkang.

"Nasihat kami kepadanya ialah beliau sebenarnya patut menarik diri. Biarlah pertarungan ini antara Barisan Nasional (BN) dan Pakatan," katanya kepada pemberita di ibu pejabat PKR Kuching di sini, Jumaat.

Selasa lepas, Ng mengumumkan keluar daripada PKR untuk bertanding sebagai calon Bebas bagi DUN Padungan setelah beliau tidak dipilih oleh kepimpinan parti itu untuk mempertahankan kerusinya susulan pertukaran kerusi oleh PKR dengan DAP.

Beliau berdepan pertandingan tiga penjuru dengan calon BN, Sim Kiang Chiok dan wakil DAP Wong King Wei.

Pembangkang berasa khuatir kerana pertandingan tiga penjuru bagi kerusi berkenaan akan mengakibatkan perpecahan undi dan memberi kelebihan kepada BN.

Ditanya sama ada Ng akan diterima semula menyertai PKR seandainya beliau menang, Dr Wan Azizah berkata: "Kami adalah sebuah parti, anda tidak boleh datang dan pergi sesuka hati. Ada peraturan yang anda perlu patuhi."

Dalam perkembangan berasingan, Ketua Penerangan PKR Negeri dan calon bagi DUN Batu Lintang See Chee How berkata kehadiran lebih 40 calon Bebas dalam pilihan raya negeri ke-10 ini bukanlah perkara yang membimbangkan pembangkang

SEPATUTNYA WAN AZIZAH PERLU NASIHATKAN ANWAR AGAR JANGAN LAGI BUAT PERKARA YANG TAK SENONOH YANG AKAN MENGHANCURKAN PKR DAN PAKATAN RAKYAT.WAN AZIZAH JUGA DI SARANKAN JANGAN LAGI MEMBIARKAN ANWAR PERGI KEMANA MANA TANPA DIA ADA DI SISI ANWAR.

TAKUT NANTI SEKIRANYA WAN AZIZAH TIDAK ADA BERSAMA ANWAR TAKUT AKAN BERLAKU LAGI SEPERTI CERITA VIDEO SEX YANG LALU.JADI SELEPAS INI PERLU WAN AZIZAH SENTIASA BERAD DISISI ANWAR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH