tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 2 April 2011

LAGI KISAH VIDEO SEX ANWAR


Pelik bin ajaib sejak tersebarnya berita Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar mengesahkan video seks yang didakwa libatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim tulen pada tengahari Jumaat, laman twitter para pemimpin PAS dan DAP langsung tidak sentuh atau ulas mengenainya.

Ini berbeza sekali dengan suasana sejurus pendedahan Datuk Trio mengenainya dibuat Isnin 21 Mac lalu.Mereka meletop-letop twit melemparkan berbagai tuduhan terhadap kerajaan dan UMNO termasuk konspirasi segala macam.

Datuk Mahfuz Omar dan Dr Lolo Ghazali antara yang paling galak membelasah isu ini menerusi twitter hampir setiap hari …kini tak berbunyi langsung mengenainya begitu juga twit Lim Kit Siang dan anaknya Lim Guan Eng.

Kenapa agaknya tiba-tiba masing-masing macam tekan brek saja? Apakah semua mereka sudah langkah setapak ke belakang untuk merangka strategi baru untuk menentang pengumuman Ketua Polis Negara ?

Atau mungkin bos-bos PAS dan DAP ‘baru tersedar’ skandal peribadi Anwar yang menjadi buah mulut satu negara sekarang akan turut heret parti mereka ke dalam longkang.

Sesiapa saja yang ada otak tahu sangat berikutan pengesahan ketulenan video itu situasinya hanya tunggu masa saja sebelum pelbagai pekong ‘aktiviti peribadi’ Ketua Umum PKR itu akan terbongkar satu per satu.

Ini kerana individu utama yang bertindak mendedahkan video seks ini – Datuk Shazrly Eskay Abdullah – secara terbuka mendakwa dirinya sudah lama jadi ‘ tukang atur’ aktiviti-aktiviti itu untuk Anwar.

Bukan saja di Kuala Lumpur malah dakwanya di Thailand pun ada.

Setakat ini majoriti dari beberapa orang yang sudah menyaksikan video itu yakin penuh pelakon utamanya ialah Anwar.

Pendedahan ini juga akan membuatkan ramai orang dapat mengagak apa kesudahannya kes liwat Saiful Bukhari Azlan yang sedang dibicarakan.Rasa curiga timbul kerana Amwar liat sangat nak bagi sampel DNA.

Aktivitinya dalam video seks itu juga sudah tentu akan membuka mata balik kepada pelbagai dakwaan kegiatan seumpama itu yang pernah didakwa oleh seorang lagi bekas ‘ tukang atur’ Anwar semasa memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri dulu yakni Datuk S Nalakarupan.

Bekas rakan tenis Anwar itu membuat dakwaan serius yang melibatkan Timbalan Presiden PKR Azmin Ali dan isterinya Shamsidar Taharin.

Tolak sebelah DAP yang bukan parti Melayu…ramai para pemerhati politik menilai PAS kini sudah terbelit simpul mati kerana melulu cuba membela Anwar tanpa mengambil sikap rasional dan mahu usul periksa terlebih dahulu.

Dalam kegairahan itu ia juga menjadi peneraju utama majlis solat hajat dan doa untuk kebenaran yang diadakan di Stadium Tertutup Malawati,Shah Alam pada malam 28 Mac.

Lidah rasmi PAS ,Harakah dalam edisi terkini dengan penuh konfiden menjerit PADAH MENANTI UMNO.

Sebaliknya kini ada yang sudah ketawa kerana merasa padah itu sebenarnya sedang menghala ke PAS.

PAS merasa kehadiran beribu-ribu orang di majlis itu sebagai petanda gelombang kebangkitan rakyat sudah bermula.

Antara SMS yang rancak berlegar selepas pengesahan ketulenan video seks itu oleh Ismail berbunyi : solat hajat PAS sudahpun tunjuk kebenaran.

Tindak tanduk PAS ini dikatakan memberi impak negatif tentang wajah sebenar parti PAS yang sentiasa dakwa dirinya parti Islam.

Buktinya dalam kes ini ia begitu gelojoh gilakan undi politik untuk ke Putrajaya hingga lupa pada hakikat apa itu kebenaran.

Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Datuk Seri Haji Hadi Awang dan berjela-jela lagi barisan pimpinannya yang alim ulamak tidak langsung mengambil inisiatif untuk menyiasat atau menunggu hasil siasatan polis sebelum mengambil satu pendirian tentang kes video seks ini.

Mereka terpedaya dengan lakonan warak pijak semut tak mati Anwar dan taksub dengan cogankata segalanya konspirasi…konspirasi…konspirasi.

Situasinya sungguh memualkan kerana pada ketika Anwar sedap melepaskan nafsu sekarahnya membelasah pelacur China,PAS menjadi bentang tukang sorak yang mengagung dan mempertahankannya.

Dalam ertikata lain ia mempertahankan kemungkaran seorang pemimpin sekutunya.

Ramai yang menunggu untuk melihat rentak PAS dalam menutup malu bila satu persatu pekong Anwar terdedah kepada umum kelak.

Usaha sesetengah pemimpin pembangkang yang kehabisan modal cuba mengalihkan isu dengan mendesak Datuk Trio ditahan kerana menayangkan video itu tidak mungkin dapat meluputkan fokus utama rakyat negara dalam mencari kebenaran tentang video seks ini.

Tanya siapa saja.Apakah mereka peduli soal nak dakwa Eskay, Rahim Thamby Chik dan Datuk Shuib Lazim kerana menayangkan video seks itu ?

Jawapan yang semua mereka ingin tahu sangat ialah benar atau tidak lelaki yang berzina dengan pelacur China itu Anwar bin Ibrahim.

Apapun para pemimpin PAS kenalah bersedia dari sekarang cari lobang cacing untuk sorok muka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH