tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 26 April 2011

WAJAR KAH ANWAR DIKENAKAN SEBATAN/ROTAN SEKIRANYA ANWAR DIDAPATI BERSALAH MELIWAT DAN BERLAKON VIDEO SEX???

Thumbnail

Beginilah keadaanya nasib diri Anwar sekiranya mahkamah mendadapati anwar bersalah melakukan kerja terkutuk dengan meliwat Saiful.Apakah besar kemungkinan Anwar akan di jatuhkan rotan atas kesalahannya meliwat Saiful.Apakah Anwar mampu untuk menahan kesakitan akibat rejaman rotan nanti.Masa lakukan liwat semuanya sedap dan tak ingat akan hukum yang akan di terima.Tapi apakah mampu si pelaku dapat menahan kesakitan yang semestinya akan di tanggung oleh nya nanti.Mudah mudahan si pesalah dapat di buktikan agar ianya akan menjadi satu pengajaran pada orang lain.

Apakah Anwar juga akan di rotan sekiranya didapati Anwar adalah pelakon sah didalam video sex yang sudah di ketahui umum ini.Rakyat mahukan Anwar benar2 insaf sekiranya benar Anwar adalah pelakon dalam video sex itu.Semoga rejaman rotan ini akan menginsafkan Anwar semoga membuang jauh2 tabiat sexnya itu.Dalam pada itu
Pemuda UMNO mendesak polis mendedahkan identiti pelaku dalam video aksi seks yang dikatakan mirip Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.Pendedahan itu penting bagi mengelakkan kekeliruan kepada rakyat yang masih samar sama ada pelaku di dalam video itu adalah Anwar atau bukan.

Ini kerana pada awal pendedahan yang dibuat oleh trio 'Datuk T', hanya beberapa wakil media sahaja yang dipertontonkan keseluruhan video tersebut dan mereka boleh menilai sendiri wajah pelakon lelaki terbabit.Namun bagaimana dengan masyarakat khususnya penyokong-penyokong parti pembangkang, mereka juga harus menilai sendiri 'wajah sebenar' pemimpin kesayangan mereka.Sebelum ini, mereka dengan sewenang-wenangnya menuduh UMNO, Barisan Nasional (BN) dan polis sebagai dalang penyebaran video tersebut.Pendedahan ini juga penting kerana ia melibatkan soal moral pemimpin parti pembangkang yang diuar-uarkan mahu menjadi Perdana Menteri jika mereka berjaya merampas pentadbiran negara.

Sehubungan itu polis bertanggungjawab mendedahkan segera 'pelaku lelaki' dalam video tersebut bagi mengelakkan kekeliruan dalam masyarakat.Biar masyarakat menentukan sendiri hukuman yang sewajarnya dikenakan terhadap pelakon 'rosak akhlak' tersebut.

Dalam pada itu kewajaran polis untuk mendedahkan "si pelaku" dalam video seks yang didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim kepada umum sekiranya perlu adalah amat wajar dan ianya sesuatu yang di tunggu oleh semua rakyat.Rakyat sudah terlalu lama menanti akan keputusan samaada kes liwat mahupun kes video sex Anwar.

APAKAH WAJAR ANWAR DIKENAKAN HUKUMAN SEPERTI MANA GAMBAR DIATAS????SILA BERI PANDANGAN ANDA............

4 ulasan:

  1. SALAHKAH MELAYU DAN BUMIPUTRA BERSATU DI BAWAH SATU PANJI-PANJI BANGSA DI TANAH AIR MEREKA SENDIRI? KENAPA ADA ORANG BEGITU MARAH BILA MELAYU/BUMIPUTRA HENDAK BERSATU? MEREKA ADA NIAT TIDAK BAIK TERHADAP KITA?

    BalasPadam
  2. Sula lagi bagus?

    BalasPadam
  3. Ko gila ke? Si Jubor ni dah 64 tahun. Kalau kena sebat, takut mampos dia kat situ. Jgn, zalim tu. Potong kontol dia aje cukup!Pas ni dia lak kena jubor d Resort Sg Buloh. Masok kan dia bersama sama banduan2 peliwat dan perogol dalam satu cell 4 another emmmm! 20 tahun. Pas tu nikahkan si Nik Najis dgn Jijah ikan sepat kering.

    BalasPadam
  4. Dah tua sangat nak dirotan ...kalau nakrotan jugak kena pakai penyapu lidi.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger