tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 13 April 2011

APA AKAN TERJADI ANTARA WAN AZIZAH DAN ANWAR SEKIRANYA TERBUKTI ANWAR ADALAH PELAKON DALAM VIDEO SEX

http://4.bp.blogspot.com/-MXZ6B94oNdA/TZmW8Qlz8sI/AAAAAAAAKPU/I4QcCIjpPBM/s1600/anwar%2Bibrahim%2Bsex%2Bscandal2.jpg


Anwar boleh putar segala bukti dan menyangkal pembabitanya dalam video sex yang menjijikan itu.Walaupun Anwar dan isterinya Wan Azizah menyangkal yang pelakon dalam video itu bukan Anwar tapi jam omega yang kini di dalam tangan polis adalah satu satunya bukti yang Anwar akan di sabitkan yang beliaulah pelakon sebenar di dalam video sex itu.Dengan bukti yang ada pada jam omega itu kita semua yakin yang Anwar tak akan terlepas dan tentu segala bukti yang kita tunggu tunggu sejak lebih dua minggu ini akan terdedah juga akhirnya.Tak dapat nak di bayangkan apa akan terjadi antara Wan Azizah dan Anwar sekiranya terbukti Anwar adalah pelakon yang sebenarnya dalam video sex itu.

Jadi kemungkinan besar Pihak berkuasa tidak menghadapi sebarang masalah dalam usaha menjejaki pemilik jam tangan Omega yang ditinggalkan dalam bilik tempat rakaman video seks yang didakwa melibatkan Anwar itu.Ini kerana, setiap jam jenama Omega sama ada berharga paling murah sehingga paling eksklusif setiap satunya mempunyai nombor model dan nombor siri yang berbeza.Menurut sumber dari Omega, jika jam jenama tersebut dibeli dari luar negara, maklumat mengenainya boleh didapati dari ibu pejabat Omega di Switzerland, manakala bagi pembelian di dalam negara, boleh mendapatkan maklumat di ibu pejabat di Wisma Goldhill.Setiap pembelian jam Omega, akan disertakan dengan kad perakuan jam atau sijil dan isi kandungan pada kad itu tertera tentang maklumat jam.Kad itu juga berfungsi sebagai surat jaminan. Jaminan yang diberikan kepada setiap pembeli adalah sekitar dua, tiga atau empat tahun dan lebih daripada itu pembeli tidak perlu lagi membawa kad tersebut, pemilik hanya boleh membawa jam itu sahaja bagi apa-apa proses pembaikan.

Jadi pada semua peminat video sex ini jangan kita ragu ragu kerana dalam tempoh yang terdekat ini pihak pengedar jam berjenama itu akan menyerahkan laporan pendaftaran pembeliannya pada pihak polis.Sekiranya ini adalah bukti pembabitan Anwar dalam video ini sudah tentu Wan Azizah akan termenung apakah benar Anwar sanggup untuk main belakngnya dengan melanggan pelacur???

Oleh itu pada semua peminat pelakon tersohor itu harus bersabar untuk mengetahui siapa pelakon sebenar yang membintangi video itu.Diharap semuanya semuanya akan terbongkar dalam waktu yang terdekat ini.TUNGGGGGGGGUUUUUUU...................

5 ulasan:

  1. Minda melayu UMNO Apco…. takdak cerita lain sejak 1998...
    Ahli2nya ke, penyokong2 ke, pencacai blogger ke, wartawan ke, penulis ke, penceramah ke,... semuanya tak ada modal lain.... hanya sanya yang ada dalam OTAK ahli totok umno DICANDUKAN ATAU KETAGIHAN ISU-ISU FITNAH ...politik fitnah, jalang, lucah, luncai & lanun …
    Akhirnya ramai remaja melayu/termasuk anak2 UMNO jadi 1Malay SiaL, JaLang, LuCAh, LunCai , LaNun, ...


    ISU2 PENTING BAGI NEGARA & RAKYAT... seperti
    kadar INFLASI, harga barangan naik, kos hidup rakyat yg meningkat,
    48 tahun rakyat Sarawak masih dibelenggu KEMISKINAN,
    kadar PENGGANGGURAN,
    kadar JENAYAH,
    pembanjiran boroh asing,
    kadar RASUAH & integriti,
    ahli politik pemerintah pengaliran keluar wang, pembaziran kerajaan,
    penyelewengan, salahguna kuasa & kelembapan jentera kerajaan,
    penipuan pemaju & kontarktor politik
    BUTA AGAMA, maksiat, syirik dan murtad,
    DADAH, arak, judi, zina, sumbang mahram, buang anak,
    dll tiadalah ditanya/ atau dibincang oleh wartawan lucah & luncai ni.... sebab tu negara semakin hanyut...

    bagi UMNO Apco yg penting fitnah anwar & nik aziz saja....

    Apakah UMNO masih anggap rakyat semuanya bodoh/ pandir dan boleh diperbodohkan sepanjang masa?...

    “Si Luncai UBN terjun dengan labu-labunya….”
    “Biarkan!… Biarkan! … Biarkan!” …………………….

    BalasPadam
  2. Jika CONFIRM- Anwar berzina/liwat dengan sabit mengikut Prosedur Syariah aku setuju dia dihukum mengikut Hukuman Hudud-Jinayah Zina, penzina/peliwat yang telah berkahwin diREJAM dengan batu sampai MATI. Insyaallah kita sama2 laksanakan perintah Allah tu.

    Jika Prosedur Syariah TIDAK dapat buktikan kesalahan Anwar, maka wajib juga segala manusia beragama Islam yang bawa kes Liwat I (1998), Liwat II (2008) dan Kes videoZina (2011) yang menuduh Anwar selama ini dihukum mengikut hukuman Hudud-Jinayah Qazaf, pembohong & pemfitnah diSEBAT 80 rotan & tidak layak menjadi saksi selama-lamanya. i.i saksi- termasuk jadi wali/ imam/ pemimpin.

    BalasPadam
  3. Segolongan Melayu Sekular UMNO sekarang amat gemar kepada cerita2 FITNAH, LUCAH, KEJI , MENCARUT & TAHYUL.

    Pencacai totok UMNO, mereka beriman kepada pembawa berita yang fasik & mungkar.... sebagaimana Ketua Munafikin Madinah, Abdullah bin Ubay bin Salul yang fitnahkan Isteri Rasulullah SAW , ‘Aisyah RA berzina dengan sahabatnya Safuan RA yang dirakamkan oleh Allah dalam surah anNur ayat 11-20.
    Surah an-Nur: 11: "Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah dari golongan kamu juga. Janganlah kamu kira bahwa berita bohong itu buruk bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar."


    Juak2 Umno amat ghairah menjilat hingusan berita bohong, fitnah & palsu bagi matlamat politik ... Surah al-Mai'dah: 42: "Mereka itu adalah orang-orang yang suka mendengar berita bohong, banyak memakan yang haram." dan Surah al-Mai'dah: 62: "Dan kamu akan melihat kebanyakan dari mereka (orang-orang Yahudi) bersegera membuat dosa, permusuhan dan memakan yang haram. Sesungguhnya amat buruk apa yang mereka telah kerjakan itu."

    Apakah MELAYU BERIMAN ingin mengikut jejak dan amalan MELAYU FASIK?
    Apakah MELAYU SOLEH sanggup bersubahat dengan tipu daya golongan MUNAFIKIN SEKULAR?

    Jangan kamu cenderung, sokong, simpati, restui kepada kezaliman, kemungkaran & kemaksiatan. Tinggalkan, jauhilah, tentangi golongan fasik , mungkar, zalim & munafik ini ................... agar kelak tidak kamu akan disambar api neraka!
    Surah Hud:113: “ Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang berlaku zalim maka (kalau kamu berlaku demikian), api neraka akan membakar kamu, sedang kamu tidak ada sebarang penolong pun yang lain dari Allah. Kemudian (dengan sebab kecenderungan kamu itu) kamu tidak akan mendapat pertolongan.”

    BalasPadam
  4. Masih kah lagi Kak Wan akan tegaskaan bahawa Anwar adalah anugerah Allah???

    BalasPadam
  5. sendiri tanya sendiri jawab. letakkan diri anda di kalangan mereka. pasti anda akan mendapat jawapannya...

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger