tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 5 April 2011

VIDEO SEX ANWAR:TERKINI LAGI PANAS



Kecuali pembangkang yang sedang berhempas pulas berusaha menafikan itu Datuk Seri Anwar Ibrahim …peluang menyaksi sendiri klip video 1.47 minit yang disebar oleh orang tidak dikenali di Youtube petang Isnin telah membuat semakin ramai yang yakin siapa gerangan pelakon utamanya.

Soalnya sekarang apakah selepas itu akan muncul lagi babak-babak seterusnya pada baki 20 minit lagi video itu yang dikatakan membawa kepada adegan ‘panas’ dan memaparkan wajah Anwar dengan lebih jelas lagi.

Ramai pemerhati menilai klip ringkas itu dipaparkan oleh orang berkenaan bagi membolehkan orangramai dapat ‘feel’ dulu bagi meyakinkan dakwaan yang berlegar tentang indentiti pelakonnya bukan cerita rekaan.

Ini kerana sebelum ini ramai orang dikatakan masih ragu-ragu tentang bentuk dan rupa klip video sepanjang 22 minit yang didakwa oleh Datuk Trio adegan seks Anwar dengan seorang pelacur berasal dari China.

Pembangkang pula terus menerus cuba dakwa itu bukan Anwar berasaskan penilaian Ahli Parlimen Sungai Petani Datuk Johari Abdul dan aktivis kanan parti PKR badrul Hisham Shahrin@Chegu Bard yang sudah menyaksinya.

Tolak sebelah bab penilaian mereka berdua….walaupun ia dalam bentuk hitam putih tetapi imbasan lenggok dan gaya lelaki bertuala yang mundar mandir dalam klip dikatakan telah memberi satu petunjuk yang membuatkan ada yang tengok klik video ringkas itu di Youtube kata ‘ Alamak…betullah’.

Mereka yang sudah berpeluang menyaksikan seluruh klip video itu mendakwa babak-babak seterus pasti akan menyelenyapkan apa jua keraguan yang ada tentang identiti orangnya.

Selain video ini semua orang tahu tentang wujudnya jam tangan jenama Omega yang didakwa milik Anwar yang sudah diserahkan oleh Dtuk Trio kepada polis.

Juga adanya bukti SMS yang Datuk Sharzly Eskay Abdullah kata dihantar oleh Anwar kepadanya mengingatkan supaya jaga jam berkenaan yang sebelumnya cuba dicuri oleh ‘aktres’ pelacur China selepas mereka adakan hubungan seks.

Disamping itu berlegar juga cerita terdapat bukti gambar CCTV Anwar semasa naik turun hotel berkenaan ditemani Eskay.

Dalam pada Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Eskay telah dipetik menafikan mereka yang ‘ lepas’ klip ringkas video itu masuk ke Youtube.

Anwar yang kini berada di Sarawak untuk berkempen pilihanraya negeri itu pula mendakwa sekalipun wajah lelaki dalam video ringkas itu menyerupai beliau….tapi “ Itu bukan saya”.

Beliau mengulangi skrip biasanya bahawa penyebaran klip video itu adalah rancangan jahat UMNO.

Sementara itu isterinya Datuk Seri Wan Azizah Ismail dan anaknya Nurul Izzah dijadual memberi satu sidang akhbar di rumah mereka di Segambut Dalam Kuala Lumpur jam 10 pagi Selasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH