tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 7 April 2011

CERITA TERBARU SI PELAKU VIDEO SEX

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiK4r4k5d9VFJJRyb-RY1qm1e24iGw1yuxPjrfgYTGVa7B3wGPb-E67AoSWRMoXl1vfpKhMpKtGUQPhDUCyDY92LwVK61jeRTYxKSseTU6peDPlXfnylKQTD29q_e-oeisYfX0YHjspfXM5/s1600/anwar+ibrahim+sex+scandal2.jpg



Dalam orang satu malaysia heboh pasal video sex nya Anwar masih lagi menyimpan harapan untuk menawan Sarawak.Anwar ni memang muka tak malu,sudahla segala masaalahnya di tanggung oleh Wan Azizah bila segala kelakuan buruk Anwar di tujukan pada Azizah.Memang Anwar lepas segalanya pada Azizah untuk menjawab segala keburukannya.Rakyat Sarawak bukan la bodoh sangat untuk berketuakan seorang pelakon sex.

Walaupun di selubungi dengan video sexnya Anwar masih lagi yakin Pakatan Rakyat akan memberi kejutan yg hebat pada pilihan raya Sarawak yang ke-10 berlangsung pada 16 April ini, lapor TV Selangor.Sehubungan itu, beliau menggesa jentera parti supaya turun ke seluruh pelusuk negeri Sarawak sepanjang kempen pilihan raya jika mahu kemenangan direalisasikan.
"Setiap calon-calon Pakatan itu adalah calon kita. Kita perlu bekerjasama sebagai satu pasukan.

"Ini merupakan semangat muafakat dan strategi kempen yang perlu diatur supaya tiada mana-mana kawasan pun yang tertinggal untuk mendapat maklumat.

"Saya yakin Pakatan Rakyat akan memberi kejutan yg hebat pada pilihan raya Sarawak kali ini. Sehingga kini, di kebanyakan tempat, calon kita tidak hilang atau dibeli dan Barisan Nasional tidak menang percuma," katanya semasa melawat bilik gerakan PKR dan DAP di pekan Limbang, hari ini.

Terdahulu, beliau melawat pusat penamaan calon di Dewan Tertutup Limbang bersama calon Batu Danau, Dr Lau Liak Koi.

NONEAnwar juga dijadualkan bertemu masyarakat Iban di rumah Panjang Lubok Simpor dan Jembatan Lubai dekat Lubai Tengah, hari ini.

Dalam pada itu, beliau memaklumkan, masih ada lagi kawasan yang perlu digempur, terutamanya di kawasan yang didiami oleh penduduk berketurunan Melayu Islam.

"Apa yang perlu dilakukan sekarang ini adalah penumpuan di kawasan Melayu.

"Berbanding orang Dayak dan Bidayuh yang menunjukkan sokongan padu, orang Melayu perlu diberikan keyakinan.

NONE"Mulai sekarang, tiada masa untuk rehat kepada kita. Kita perlu bergerak terus untuk mencapai kemenangan," kata Anwar.

Penamaan calon semalam menyaksikan semua kerusi di DUN Sarawak ditandingi oleh BN dan ditentang hebat oleh Pakatan Rakyat dan parti lain.

Sebanyak 213 calon bertanding - jumlah paling ramai dalam sejarah pilihan raya negeri.

1 ulasan:

  1. apa yg payah sangat...tunjukkan keseluruhan adegan sampai habis...bukan setakat 1:47 sahaja...gerenti checkmate punya...fullstop

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH