tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Ahad, 10 April 2011

VIDEO SEX ANWAR:BADAN ANWAR MEMANG BERISI

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiK4r4k5d9VFJJRyb-RY1qm1e24iGw1yuxPjrfgYTGVa7B3wGPb-E67AoSWRMoXl1vfpKhMpKtGUQPhDUCyDY92LwVK61jeRTYxKSseTU6peDPlXfnylKQTD29q_e-oeisYfX0YHjspfXM5/s1600/anwar+ibrahim+sex+scandal2.jpg


Ketika Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail menafikan lelaki dalam rakaman video aksi seks yang didedahkan baru-baru ini suaminya dengan alasan susuk tubuh Datuk Seri Anwar Ibrahim lebih tegap, bekas Setiausaha Sulit Anwar pula tampil mengesahkan yang fizikal bekas bosnya itu memang agak berisi.

Muhamad Rahimi Osman yang mewarisi 'diari merah' (istilah bagi menggambarkan hubungan cukup rapat sehingga diberi kepercayaan untuk mengurus rahsia) ketua pembangkang itu berkata, susuk tubuh Anwar semakin berisi sejak keluar penjara pada 2004 dan ia jelas kelihatan apabila beliau memakai baju T.

"Saya memang tidak pernah melihat Anwar tidak berbaju, tetapi selalu berurusan ketika beliau memakai baju T. Memang jelas keadaan susuk tubuh Anwar berisi dan bukan tegap sebagaimana didakwa Wan Azizah," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Kenyataan Muhamad Rahimi itu selaras dengan gambar bertarikh 10 Februari 2011 (rakaman video aksi seks pada 21 Februari) yang disiarkan penulis blog Minda Intelek Melayu (M.I.M), Dr. Novandri Hasan Basri yang memaparkan keadaan fizikal Anwar agak berisi ketika menghadiri satu program di Amerika Syarikat.

Wan Azizah dalam sidang akhbar di rumahnya berkata, lelaki dalam sesi 'pengenalan' rakaman video seks yang tersebar di YouTube baru-baru ini bukan suaminya kerana mendakwa susuk tubuh Anwar lebih tegap berikutan sentiasa bersenam ketika dalam penjara selama lebih enam tahun.

Bagaimanapun, penafian Wan Azizah itu menimbulkan persoalan kerana sepanjang Anwar ditahan dari 1998 sehingga dibebaskan pada 2004, beliau dikatakan menderita sakit pinggang kronik sehingga tidak mampu melakukan aktiviti fizikal yang berat.

Mengulas kenyataan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu, bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, SD Johari Md. Yassin berkata, ia siri rentetan penipuan Wan Azizah dan seluruh keluarganya demi memastikan kepentingan politik mereka terpelihara.

"Orang yang sentiasa menipu memang begitu keadaannya. Mereka tidak mampu mengekalkan kenyataan yang konsisten. Dahulu Wan Azizah kata Anwar sakit pinggang kronik sehingga terpaksa berkerusi roda tetapi akhirnya dia sendiri yang memberitahu Anwar mampu bersenam sehingga tubuhnya menjadi tegap.

"Pada saya pembohongan ini bukan sesuatu yang pelik kerana saya pernah bersama-sama dalam perjuangan PKR. Bukan sesuatu yang menghairankan jika mereka kata muka macam Anwar, gaya pun macam Anwar tetapi lelaki dalam video itu bukan Anwar,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH