tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 8 April 2011

ANWAR MAMPU LAKUKAN SENAMAN BERSAMA CINA DOLL WALAUPUN MENGAKU SAKIT BELAKANG

Walau pun belakng nya sakit tapi Anwar mampu untuk bersenam dengan Cina Doll.Kuat juga Anwar. Selepas menimbulkan keraguan berhubung isu jam tangan Omega, Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Aziah Wan Ismail sekali lagi mencetuskan pertanyaan dan kali ini berhubung isu sakit belakang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Wan Azizah pada sidang akhbar di rumahnya kelmarin mendakwa susuk tubuh badan Anwar lebih tegap kerana suaminya itu sering bersenam ketika dalam penjara selama lebih enam tahun.

Namun apa yang menjadi persoalan, sepanjang Anwar ditahan dari 1998 sehinggalah dibebaskan pada 2004 sering dikatakan menderita pelbagai penyakit termasuk mempunyai masalah sakit pinggang yang kronik.

Malah, Penasihat PKR itu juga sering dilihat memakai bengkung pinggang dan penyokong leher selain mendakwa hanya memakan buah kurma yang dibekal keluarga dan minum air zam-zam kerana tidak menjamah makanan penjara.

Keadaan Anwar yang turut dipertontonkan kepada seluruh dunia ketika beliau ke luar negara sebaik sahaja dibebaskan bertentangan dengan apa yang disebut Wan Azizah bahawa suaminya sering bersenam di dalam penjara sehingga ototnya kuat.

Wan Azizah membuat kenyataan itu ketika menyangkal suaminya ialah individu di dalam rakaman video seks yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan pembangkang.

Percanggahan kenyataan Wan Azizah dengan situasi sebenar Anwar semasa di penjara itu menjadi topik hangat dalam kalangan beberapa blog antaranya Ekstrem Tolak PKR (x-pkr) di http://x-pkr.blogspot.com.

Blog ini turut mempersoalkan apakah mustahil amalan minum madu asli dapat mengekalkan otot-otot badan Anwar agar kelihatan tegap walaupun sudah menjangkau umur 64 tahun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH