tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 19 April 2011

KALAU ORANG CINA DAH TERIMA PAS ,PAS TANDING SAJA DI KAWASAN CINA

LU ORANG PIKIRKAN LA
Pas tak perlu nak berdolak dalih...Kalau benar orang cina sudah menerima Pas maka amat wajar sekali Pas bertanding di kawasan majoritinya orang cina.Kita tengok apakah Pas akan mendapat kejayaan besar bila bertanding di kawasan cina nanti.Jangan lah hanya mendapat sokongan sebilangan kecil kaum cina Pas sudah mengaku yang Partinya sudah di terima oleh kaum cina.

Nik Aziz dan Haji Hadi mendakwa yang pengundi cina sudah menerima dasar dasar Pas.Walaupun mengalami kekalahan pada DUN Sarawak yang baru lalu kedua dua pemimpin Pas ini telah mendakwa yang pengundi di kalangan orang cina sudah menerima Pas sebagai wadah politik mereka.Apakah semua ini betul atau Nik Aziz dan Haji Hadi hanya ingin menutup kelemahan atau mahu memastikan para penyokongnya tidak beralih arah menyokong perjuangan mereka kerana rasanya ramai pemimpin dan penyokong Pas sudah bosan dengan kedua dua pemimpin ini yang semakin hari semakin hilang arah dalam mempertahankan prinsip yang selama ini Pas pertahankan.

Lihat sahaja keputusan di Sarawak di mana Pas telah di gunakan oleh Dap untuk memecahkan belahkan orang bumiputera dan juga orang melayu. Pas sanggup gadaikan perjuangan Islam anya hanya kerana ingin bersama dengan Dap.

Kalau Pas anggap partinya kuat dan sudah di terima oleh kaum cina maka amat wajar sekali Pas meletakan calonya di kawasan cina bagi membuktikan apa yang di katakan oleh Nik Aziz dan Haji Hadi itu benar benar menjadi kenyataan.

1 ulasan:

  1. Saya pula tanya, adakah semua org fikir Parti Pas & penyokongnya amat bijak, pandai,ada visi, misi,beratika,mengamal agama islam yg tulus?????
    Jawabnya TAK,Pork NIK & lain2 pemimpinnya sama saja bodohnya..jgn ingat org pakai serban mcm pork nik tu pandai agama...singh pun pakai serban???...sebab mereka2 tu 'ahli punah walpukah'...bukan 'ahli sunni waljemaah'...pasal itu depa boleh bersekongkol dgn DAP...sebab mereka tak ada perasaan dan tngung jawab pada org melayu...memetik kata2 Pork Nik kalau tuhan jadikan dari Jakun tak apa....inilah akibatnya

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger