tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 6 Julai 2009

MANEK URAI:MANEK URAI MAMPU UBAH PERSEPSI RAKYAT TERHADAP BN

Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai boleh menjadi titik perubahan kepada Barisan Nasional (BN) untuk mengubah persepsi rakyat bahawa parti itu masih diterima rakyat.

Sehubungan itu, Timbalan Perdana Menteri meminta jentera parti itu supaya menggunakan kesempatan pada pilihan raya kecil itu untuk mendekati rakyat dalam kempennya dan bekerja keras untuk menang.

"Secara zahirnya calon BN (Tuan Aziz Tuan Mat) tiada masalah. Jentera pilihan raya bergerak dengan licin dan mantap," katanya ketika pada taklimat jentera BN di Pusat Operasi BN di Manek Urai di sini hari ini.

Pilihan raya kecil Manek Urai menyaksikan pertandingan 'satu lawan satu' antara BN yang diwakili Ketua Pemuda Umno Kuala Krai, Tuan Aziz , 39, dan Pas yang diwakili bendahari Pas Kuala Krai, Mohd Fauzi Abdullah, 50.

Tuan Aziz ialah bekas pegawai Kesedar manakala Mohd Fauzi ialah seorang pemborong ikan.

Muhyiddin berkata peluang untuk BN menang di Manek Urai tetap ada kerana berdasarkan pengamatan beliau, perpaduan di kalangan jentera BN bagi pilihan raya kecil ini adalah sangat mantap.

Beliau berkata dengan kerjasama yang kuat dan komitmen yang tinggi ditunjukkan di Manek Urai, ia mematahkan dakwaan bahawa perpaduan Umno rapuh.

Beliau juga berkata jika jentera parti yang berkempen kini mempunyai semangat yang tinggi dan turun padang setiap hari sehingga hari pengundian, pastinya pada 14 Julai ini BN akan memperoleh kemenangan.

"Jika kita dapat menarik pengundi menyokong BN sama ada satu peratus atau dua peratus setiap hari. Pada hari pengundian kita sudah mendapat 10 peratus hingga 14 peratus sokongan pengundi. Dengan sokongan itu, kita boleh pastikan kemenangan kita," katanya.

Sehubungan itu, beliau mahu jentera BN bekerja bersungguh-sungguh untuk kemenangan calon BN dan mengubah semula sejarah bahawa Umno boleh menang dan kini mula diterima rakyat.

3 ulasan:

  1. Salam Kamal

    Kau rasa PRK Manek Urai ni.. sapa yg menang?? Jawab secara jujur...

    Mesti jawab contoh mcm ni.. BN menang atau PAS menang, tanpa ulasan...

    BalasPadam
  2. Salam kamal

    Aku rasa pun mcm tu, walaupun aku lom selidik lebih dalam lg.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger