tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 18 Julai 2009

MATI TEO BENG HOCK SEBAB JENAYAH ATAU POLITIK?

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein akan memantau sendiri proses siasatan kematian Setiausaha Politik kepada seorang Exco kerajaan negeri Selangor, Teo Beng Hock dalam kejadian di bangunan Plaza Masalam, Shah Alam, semalam.

Serentak itu, beliau mahu pihak polis bersikap profesional dan telus menyiasat kes itu tanpa sebarang penangguhan.

''Saya sendiri akan memantau siasatan kes ini.

''Insiden ini amat menyedihkan tetapi siasatan rapi perlu dibenarkan untuk mencari puncanya sama ada bersifat jenayah atau politik," katanya menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada Utusan Malaysia hari ini.

Kematian Beng Hock, 30, yang mayatnya ditemui di koridor luar tingkat lima bangunan itu menimbulkan tanda tanya sama ada wujud unsur jenayah atau sebab lain.

Pemuda itu yang dipanggil ke pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) sejak pukul 5 petang kelmarin, dipercayai terjatuh dari tingkat 14 pejabat SPRM Selangor di Plaza Masalam itu.

Setiausaha Politik kepada Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kampung Baru dan Pengurusan Kilang Haram, Ean Yong Hian Wah itu merupakan salah seorang saksi yang dipanggil untuk membantu siasatan berhubung kes salah guna peruntukan oleh kerajaan negeri.

SEMACAM SEMUANYA SUDAH ADA PERANCANGAN UNTUK MEMBURUKAN KERAJAAN DAN TERUTAMANYA SPRM YANG SEMUA PIHAK KETAHUI PIHAK PAKATAN RAKYAT TIDAK BERSETUJU DENGAN TINDAKAN SPRM DALAM BANYAK PERKARA.APAKAH TEO TELAH MENJADI MANGSA KEPADA KONSPIRASI POLITIK PIHAK PEMBANGKANG YANG INGIN MENUTUP KESALAHAN MEREKA.

APA KE JADAH SPRM MEMBUNUH TEO YANG MERUPAKAN SEORANG SUSPEK YANG PENTING UNTUK SPRM MEMBONGKAR SEGALA PENYELEWENGAN PAKATAN?LU ORANG PIKIR LA SENDIRI...........YANG PENTING SPRM JANGAN MERASA TAKUT UNTUK BERHADAPAN DENGAN SAMSENG SAMSENG POLITIK YANG MERASAKAN MEREKA SUDAH BESAR KEPALA DI SELANGOR INI DISEBABKAN MEREKA ADA PELINDUNG DARI AHLI AHLI POLITIK DI SELANGOR.

RAKYAT MAHU SEGALA PERSOALAN INI DI CUNGKIL UNTUK MENCARI SEBAB SEBAB KENAPA TEO YANG MENJADI MANGSA.

KITA RENUNG RENUNG KAN LA.....LU ORANG PIKIR LA SENDIRI......

1 ulasan:

  1. Orang mati hari-hari, jadi yang sibuk hal Beng Hock buat ape!!Orang nak bunuh apa sebab, tak masuk akal, kalau dia mati dibunuh SPRM dapat apa?Selalu sangat menuduh mereka yang sangat dibenci dengan pelbagai tohmahan.
    Dah masuk politik, apa nak sibuk2 jadi tanggunglah sendiri resiko nya. Kalau bunuh diri pun bukan dosa besar puak ni- cume jalan pintas sahaja.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH