tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 14 April 2010

BN AKAN KALAH JIKA PALANIVEL JADI CALON BN DI HULU SELANGOR

Nampak gaya Samy masih mempertahankan orang no 2 nya untuk bertanding di Hulu Selangor walau pun sebenarnya sudah terang lagi bersuluh yang calon Samy ini sudah ditolak oleh pengundi di Hulu Selangor.BN akan kalah sekiranya BN berterusan mendengar cadangan dari Samy yang juga sudah tidak diterima oleh masyarakat India sendiri.

Bagi saya sekiranya MIC dan Samy Masih mempertahankan pendirian sendiri tanpa mendengar pandangan dari akar umbi lebih baik tolak sahaja calon dari MIC dan wajar di beri pada UMNO pula.Nampak gaya Samy tidak mahu mendengar pandangan dari akar umbi yang mahukan perubahan pada senarai calon dari MIC.

Sekiranya Samy mahu membawa Parti MIC keluar dari BN silakan kerana selama ini Samy diibaratkan sebagai satu masaalah pada BN kerana keenganannya untuk berundur dari memimpin MIC.

BAGI SAYA SENANG....SEKIRANYA MIC MASIH MAHUKAN PALANIVEL....MAKA MASA HARI MENGUNDI NANTI KITA PULAU KAN CALON MIC INI DAN TERPULANG PADA PENGUNDI SENDIRI UNTUK MEMILIH SIAPA SELAIN DARI PALANIVEL.SETUJU TAKKKKKK..........

2 ulasan:

  1. Setuju..Boikot MIC..memang brilliant hang ni...pakat undi calon Perkasa

    BalasPadam
  2. -krisjawa lok3-Rabu, 14 April, 2010

    Apa benar si sammy no value tu kemaruk sangat nak letak proksi dia sebagai calon dan menungkah arus dengan pilihan pucuk pimpinan BN? Dimana kesetiaan dan semangat setiakawan presiden MIC ini? Tak puas hati lagikah bila penduduk HS yang menjadi majoriti berkorban memberikan tempat pada MIC?? Mau apa lagi? Inilah yang dikata beri betis mau pula paha..beri paha apa pula yang diminta??
    Apakah firasat si sammy tu menyatakan penduduk HS masih memerlukan calon yang disukainya itu??atau ini sebagai alasan nak membunuh karier timbalannya untuk memanjangkan usia kepimpinan dia dalam MIC sebab dah terlepas cakap dulu?
    Solusinya mudah sahaja.....kalau benar2 nak test marketing Palanivel di HS,bertandinglah atas tiket bebas dan sammy no value boleh jadi fundernya..

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH