tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 19 April 2010

MAHUKAH ANWAR TENGOK NANTI






5 ulasan:

  1. gambar ni takleh pakai...dah kantoi. haha

    BalasPadam
  2. wahai penulis gerakan anti pkr... ingat! fitnah ko buat dgn menyebar pic palsu... bersedialah utk menjawab depan allah nanti....

    sedarlah kalian penulis ini pembohong n penfitnah besar!

    pic ori adalah di : http://www.thenutgraph.com/man-of-a-hundred-contradictions

    BalasPadam
  3. Fitnah dosa lebih busaq dr membunuh....hidup didunia hanya sementara..kekayaan dan jawatan tak akan membawa ke mampos...seedarila.Dok fitnah pun sesama islam sj...Pergi lawan amerika lg baik kalau mati syahid.

    BalasPadam
  4. Pencacai blogger UMNO tempah tiket ke neraka didahului oleh GAP. Best betul dengan fitnah kan...

    BalasPadam
  5. puak mu fitnah tak per kah...kalu org PAS fitnah halalun....wali selipar pun kata bolih sbb org umno difitnah,,,,kalu org pas pkr dap juak juak ko org ermmmm bolih saja patut lah anwar pernah kata ulamak terompah....tp kerna kerna kepentingan politik ugama mu letak bawah kaki puak pas....mu dulu masuk neraka lah mcm tu pesong segala menghalal kan cara demi politik

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger