tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 20 April 2010

SUDAH DIKATA HANYA KERANA ZAID AKAN BERDUYUN DUYUN LAGI AKAN KELUAR PKR

Sudah dijangka akan ada lagi hamba hamba ALLAH yang telah sedar yang selama ini menyokong membuta tuli akan diri Anwar.Seperti yang telah dinyatakan akan ada lagi pemimpin pemimpin PKR yang sedar dimana selama ini mereka telah digunakan untuk kepentingan diri pemimpin mereka sedangkan rakyat dibiarkan tanpa pembelaan.Inilah yang berlaku walau dimana jua PKR menjadi pemimpin.Yang menjadi agenda utama mereka adalah untuk menyelamatkan Anwar dan bukannya untuk membela nasib rakyat.Bagi mereka Anwar sudah menjadi terlalu sombong dan bongkak dengan tidak mahu langsung mendengar pandangan dari akar umbi.Bagi mereka Zaid bukanlah orang yang sesuai di calonkan di Hulu Selangor.Mereka tahu siapa sebenarnya diri Zaid.Mereka tidak mahu seorang yang baru sehari dua masuk PKR sudah diberi tempat sedangkan ramai lagi yang sepatutnya diberi kepercayaan kerana sumbangan mereka selama ini untuk membina siasah PKR.

Setelah berjaya di beberapa negeri PKR dilihat bukannya bekerja untuk membantu rakyat malah menindas kaum yang lemah seperti anak anak yatim.Lihat sahaja di negeri Selangor dimana Kerajaan Negeri dibawah kepimpinan PKR telah merampas tanah milik anak anak Yatim hanya kerana ingin membalas dendam kerana tidak diberi tempat dalam lembaga pengarah YBK.Bagi mereka (PKR)yang dikejar hanya pangkat dan apabila sudah mendapat pangkat tidak mampu untuk membela nasib rakyat.Yang dikejar hanya harta kebendaan.

Kerana semua inilah semakin ramai sudah sedar bahawa selama ini mereka digunakan oleh Anwar untuk mencapai cita cita politiknya yang ingin berkuasa.Kerana bagi Anwar melalui kuasa sahajalah apa sahaja yang diingikan akan tercapai cita cita politiknya walaupun sanggup menghancurkan negara ini.

Hari ini masih ada lagi pemimpin yang sudah sedar dan yang penting perlu tinggalkan perjuangan yang sia sia ini.Kerana sudah sedarlah Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) Tanjung Malim dan Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman serta Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir masing-masing hari ini mengisytiharkan keluar dari parti itu berkuatkuasa serta-merta.Bagi mereka Anwar hanya menjaga kepentingan dirinya dari menjaga kepentingan rakyat.

SAYA PASTI ESOK LUSA AKAN ADA LAGI PEMIMPIN PKR AKAN MENINGGALKAN ANWAR ALJUBURI.....TIADA SIAPA YANG SANGGUP JADI BALACINYA...HANYA ORANG BERKEPENTINGAN POLITIK SEPERTI HH DAN NIK AZIZ SAHAJA YANG MASIH PERCAYAKAN ANWAR.....INI SEMUA KERANA POLITIK....BAGI HH DAN NIK AZIZ SEBELUM DAPAT BERKUASA SELAGI ITULAH AKAN TERUS MENYOKONG ANWAR DENGAN MEMBUTA TULI WALAUPUN SUDAH MAKIN RAMAI MENINGGALKAN ANWAR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH