tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 19 April 2010

ZAID PERLU MOHON MAAF PADA RAKYAT KELANTAN

Rupanya Zaid telah menipu seluruh rakyat Kota Bharu dan Kelantan kerana berpura pura baik sedangkan kini seluruh rakyat dinegara ini sudah mengetahui siapa sebenarnya diri Zaid yang sebenarnya.Walaupun Zaid sudah mengakui perkara ini tapi Zaid perlu meminta maaf pada seluruh rakyat terutama Kelantan kerana Zaid telah mempersendakan rakyat Kelantan yang juga dikenali sebagai negeri Serambi Mekah.Hari ini Zaid secara tidak langsung mengakui bahawa beliau pernah mengambil minuman keras apabila berkata beliau kini sudah insaf dan memohon kemaafan daripada Allah.Yang penting Zaid perlu minta maaf pada seluruh rakyat Kelantan yang selama ini Zaid persendakan rakyat Kelantan.

Yang sebenarnya Umno tidak mempermainkan sebagaimana yang didakwa Zaid tapi Umno bertanggungjawab untuk menjelaskan pada seluruh rakyat terutama pengundi di Hulu Selangor agar tidak tersalah memilih seorang pemimpin yang akan menjaga kepentingan rakyat Hulu Selangor.Kita tidak mahu Rakyat terutama yang berada di Hulu Selangor menjadi manga kepada sifat kepura puraan Zaid pada masa akan datang.Sudahlah,biar rakyat di Kota Bharu sahaja yang ditipu oleh Zaid dan jangan pula rakyat di Hulu Selangor akan menerima akibatnya akibat kelemahan Zaid dalam kehidupan sosialnya dimasa lampau.

Yang penting sekarang,walaupun Zaid telah meminta ampun pada ALLAH,tapi selagi diri kita tidak meminta ampun dari orang yang kita tipu selama ini selagi itulah keampunan kita tidak diterima oleh ALLAH.Jadi amat wajar sekali Zaid meminta maaf pada seluruh rakyat Kelantan.Inilah jalan yang terbaik sekiranya kita minta ampun dari ALLAH SWT.

Kerana Zaid juga sudah ramai pemimpin PKR dari berbagai peringkat sudah meletakan jawatan kerana mereka tidak dapat menerima kenyataan yang seorang yang begitu ......kehidupannya dimasa lampau diberi tanggungjawab untuk menjadi seorang pemimpin.Bagi mereka,mereka mahu Zaid membuktikan terlebih dahulu pada Parti yang diri nya sudah bersih dari sebarang scandal dan masaalah.

Pada rakyat Hulu Selangor jangan perjudikan nasib masa hadapan dengan memilih pemimpin yang kita sudah ketahui kehidupan masa lampaunya.Pilihlah pemimpin yang ada dekat dihati dan mudah ditemui.Pilihlah pemimpin yang tahu apa masaalah rakyat Hulu Selangor dari pemimpin yang selama ini tidak tahu menahu apa keadaan sebenar di Hulu Selangor.Jangan jadi seperti yang lalu...jadikan pengalaman yang lalu sebagai pengajaran kepada kita bahawa memang susah untuk bertemu dengan pemimpin yang bukan dari tempat kita......Yang penting kita pilih pemimpin yang kita tahu asal usulnya dari kita memilih pemimpin yang selama ini langsung tidak kita kenali.





SUDAH KITA KETAHUI KEHIDUPAN MASA LAMPAUNYA DAN JANGANLAH KITA MEMILIHNYA SEBAGAI PEMIMPIN KITA,KERANA APA YANG TELAH DICALONKAN OLEH BN ADALAH SEORANG YANG BERSIH PERIBADINYA.INILAH PEMIMPIN YANG KITA MAHUKAN....DEKAT DENGAN DIRI PENGUNDI DAN TAHU SELOK BELOK HULU SELANGOR...JANGAN PILIH PEMIMPIN YANG HANYA MAHU PERTAHANKAN SEORANG PEMIMPIN YANG KITA KETAHUI MASAALAHNYA....KITA JUGA AKAN RUGI...JADI LAKUKAN PENILAIAN DAN PILIH YANG TERBAIK DARI YANG TERBAIK...SEMOGA KEHIDUPAN RAKYAT HULU SELANGOR AKAN TERBELA....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH